اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۹۹۵
مسعود مقدس خواننده و شریک تجاری محسن بنگر درباره شهرآورد 84 گفت: دوست دارم پرسپولیس مقابل استقلال با گل های زیاد برنده شود.
۰۴:۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود مقدس شریک تجاری محسن بنگر و خواننده پاپ درباره اتفاقات اخیر پیرامون محسن بنگر و شهرآورد84 با وانانیوز گفت و گو کرد.

*بعد از پرسپولیس و تراکتورسازی اتهامات زیادی به محسن بنگر زده شد. 

واقعا این صحبت ها درست نیست. محسن بنگر درسته که یک پرسپولیس متعصب است در گذشته همه دیدن که در هر تیمی حضور داشت با غیرت بود و با تمام توانش برای آن تیم بازی می کرد. حالا من دقیقا نمی دانم بین محسن و قلعه نویی در رختکن چه صحبت های رد وبدل شد ولی واقعا این شایعه صحت ندارد. محسن خیلی به این موضوع که نان حلال باید در خانه اش باشد خیلی اعتقاد دارد. هواداران مطمئن باشد یک درصد هم صحبت تبانی نبود و مطمئنم هر کسی از پرسپولیس یا استقلال می رود با تمام توانش مقابل تیم سابق اش بازی می کند. از نظر من در آن بازی محسن خیلی خوب بازی کرد و 3 گلی که پرسپولیس به ثمر رساند روی اشتباه بازیکن دیگری بود.

*از امید عالیشاه خبر داری؟

امید و احمد چوب برخی از اشتباهات دیگران می خورند. امید خیلی تو خودش رفته است و زیاد حالش خوب نیست. امیدوارم که هر چه زودتر مشکلش حل شود. اگر زندگی فوتبال این دو نفر خراب شود بعضی ها نباید خودشان را ببخشند.

*در پرسپوليس رفيق زياد دارى به نظرت کدامشان شهرآورد84 گل مي زنند.

یک زمانی بیشتر رفیق داشتیم الان تنها رفیق های من سروش رفیعی و رامین رضاییان هستند و امیدوارم پرسپولیس دو بر یک و با گل این دو نفر پیروز دربی باشد.

*اگر پرسپوليس قهرمان شود آهنگ مي خوانى؟
این آروزی هر خواننده پرسپولیسی است که برای تیم محبوبش یک موزیک بیرون بدهد ما تمام تلاشمان را می کنیم اینکار انجام دهیم و اگر هم نشد قطعا سعادتش را نداشتیم. 

*شراكتت با بنگر به كجا رسيد.

با توجه به اینکه بنگر در تبریز زندگی می کند تصمیم گرفتیم فروشگاه را جمع کنیم و به صورت عمده برای برخی شرکت، نهادها و بانک ها جنس ارسال می کنیم

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری