اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۱۲۳
در شرایطی که پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تراکتور پیش بود بازیکن تیم تبریزی با حرکتی خشن باعث نگرانی شدید هواداران پرسپولیس شد.
۱۲:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| یکی از اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، خطای شدید هادی محمدی روی سروش رفیعی در دقیقه 42 بازی بود. جایی که مدافع میانی تراکتورسازی در نبردی هوایی با زانوی خود ضربه‌ای محکم به کمر هافبک خوش‌تکنیک پرسپولیس زد.

 

این خطا آن قدر شدید بود که تا لحظاتی حال رفیعی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. حتی لحظاتی بعد سامان نریمان‌جهان خودش را آماده کرد که به جای رفیعی وارد زمین شود اما رفیعی دقایقی بعد به بازی برگشت تا خیال هواداران پرسپولیس هم راحت شود.

 

عجیب اینکه داور در این صحنه محمدی را جریمه نکرد و حتی کارت زرد هم به او نداد. این در حالی بود که به عقیده کارشناسان کمترین جریمه خطای او کارت قرمز بود.

 

با این خطا، کسانی که فوتبال را دقیق‌تر دنبال می‌کنند به یاد صحنه مشابهی در جام جهانی 2014 افتادند. جایی که خوان زونیگا در بازی کلمبیا و برزیل، نیمار را با خطایی دقیقا شبیه به خطای محمدی روی رفیعی مصدوم کرد و نیمار در میان ناباوری همگان، ادامه جام را از دست داد.

 

جالب این که در آن صحنه هم داور اسپانیایی از دادن کارت زرد به مدافع کلمبیا خودداری کرد. تنها تفاوت این دو صحنه این بود که رفیعی خوش‌شانس‌تر بود و مصدوم نشد تا پرسپولیس با غیبت او در ادامه مسابقات مواجه نشود.

 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس رفیعی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری