اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۶۱۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:در یک روز مهم سپاهان را شکست دادیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
۲۰:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل سپاهان گفت: اگر کم تجربگی نکرده بودیم می‌توانستیم پیروزی به مراتب بهتری بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته هم علی رغم بازی خوبی که انجام می‌دادیم نمی‌توانستیم به نتیجه برسیم، اما امروز استحقاق داشتیم که پیروزی بهتری بدست آوریم.

سرمربی پیکان تصریح کرد:‌ امروز روزی بود که پیروزی در این دیدار برای ما خیلی مهم بود که خوشحالم به آن دست یافتیم، اما استحقاق داشتیم پیروزی بهتری بدست آوریم.

جلالی درباره فیصل شایسته بازیکن افغانستانی پیکان گفت: او تنها یکی دو جلسه همراه ما تمرین کرده است و نیاز به زمان دارد، فیصل بازیکن خوبی است و روز گذشته هم با من صحبت کرد و گفت می‌خواهد خودش را به تیم برساند. فکر می‌کنم در یکی دو هفته آینده برسد.

سرمربی پیکان تصریح کرد: وقتی بازی 3 بر صفر بود، شانس گل چهارم را هم داشتیم، اما دقایق آخر به دلیل کم تجربگی بازیکنان برای ما خیلی سخت شد. با این حال برای ما مهم بود که در این دیدار به پیروزی رسیدیم.

جلالی درباره منشا گفت: او تا پایان فصل در کنار ما می‌ماند و با اشتیاق و انگیزه تمرین می‌کند. در چند روز گذشته حواشی اتفاقاتی افتاد که با او صحبت کردیم و امروز هم بسیار خوب کار کرد و 2 گل به ثمر رساند.

وی درباره جذب روزبه چشمی عنوان کرد: او بازیکن آزاد است و اگر مهلت نقل و انتقالات تمام شود باز هم می‌توانیم او را جذب کنیم. یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم و هر زمان که بخواهیم می‌توانیم او را جذب کنیم.

سرمربی پیکان درباره مصدومیت رحمان احمدی تصریح کرد: باید از او ام آر آی گرفته شود تا بتوانیم درباره مصدومیتش اظهار نظر کنیم.

جلالی درخصوص اعتراض سپاهانی‌ها به داور گفت: چند صحنه مشکوک در بازی وجود داشت، اما می‌خواهم درباره داوری دیگر صحبت نکنم. ما باید همراه داوران باشیم چون در این مدت هجمه‌های زیادی علیه آنها بوده است.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مجید جلالی پیکان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری