اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۵۶۳
چندی پیش هوشنگ نصیرزاده مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد که از دو باشگاه ایرانی با توجه به حکم انضباطی فیفا امتیاز کسر شده است.
۱۲:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| چندی پیش هوشنگ نصیرزاده مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد که از دو باشگاه ایرانی با توجه به حکم انضباطی فیفا امتیاز کسر شده است.

 

با توجه به ماجرای شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا، خیلی‌ها تصور می‌کردند که منظور نصیرزاده پرسپولیس بوده است و به همین دلیل نگرانی‌هایی در مورد این تیم به‌وجود آمد. به همین دلیل مسوولان باشگاه پرسپولیس در این مورد به صحبت پرداختند.


یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد که ماجرای کسر امتیاز به باشگاه پرسپولیس ربطی ندارد. هرچند که در حال حاضر خیلی‌ها تصور می‌کنند که منظور کارشناس محترم پرسپولیس و پرونده ژوزه بوده ولی چنین چیزی صحت ندارد.


بررسی‌ها ما در مورد پرونده ژوزه حکایت از آن دارد که پرونده مربی پرتغالی به دادگاه cas ارجاع شده و هنوز رای نهایی در این خصوص صادر نشده است. طبق روال دیگر پرونده‌ها رای مربوط به پرونده ژوزه به پرداخت یا عدم پرداخت مطالبات او ربط دارد و فیفا زمانی را نیز برای پرداخت آن به باشگاه پرسپولیس اختصاص خواهد داد. در آن صورت اگر باز هم باشگاه پرسپولیس مطالبات ژوزه را پرداخت نکند، از این تیم امتیاز کسر می‌شود و باشگاه مشمول چنین جریمه‌ای می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری