اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۲۴
شاید یک تصمیم غیرمنتظره از سوی فیفا همه چیز را تغییر دهد.
۰۴:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید یک تصمیم غیرمنتظره از سوی فیفا همه چیز را تغییر دهد. شاید هم بخشی از تاخیر متولیان و سیاستگذاران باشگاه استقلال در پاسخ دادن به بازیکنان بلاتکلیف همین احتمال باشد. در واقع آخرین کورسوی امیدی که شاید در نهایت استقلال را نجات دهد. در حالی که چیزی به پایان زمان نقل و انتقالات باقی نمانده سرمربی استقلال به بازیکنانی همچون تیموریان و جباروف گفته است که تا جمعه صبرکنید. منصوریان سخت امیدوار است که فیفا استقلال را ببخشد.
در حقیقت این مدیران باشگاه استقلال هستند که به این بازیکنان گفته‌اند تا آن روز مهم درخواست رضایتنامه ندهند و در استقلال بمانند تا تکلیف روشن شود. حال این امیدواری چه اندازه می‌تواند حقیقت داشته باشد مشخص نیست. البته یک نکته مهم را هم نباید فراموش کرد. حتی اگر تصور کنیم که مشکل استقلال با فرجام خواهی و نامه نگاری‌های جدی‌تر عصر جمعه برطرف شود باز هم استقلال در آستانه برخی تغییرات قرار خواهد داشت.
پیش از اینکه چنین اتفاقی رخ دهد و آبی‌ها ازنقل و انتقالات میان فصل محروم شوند، بارها گفته شد که بعد از بازی با السد و شهرآورد تکلیف کادرفنی استقلال برای ادامه کار روشن می‌شود. استقلال اگر برنده‌ بازی‌های مهم باشد به طور قطع با همین کادرفنی و کادر مدیریتی تا پایان فصل ادامه خواهد داد و حتی دور از ذهن نیست که وزیر ورزش و دیگر متولیان این باشگاه بار دیگر به منصوریان و افتخاری اعتماد کنند و آنها را در سمت‌های خود نگه دارند.
استقلال تیم جوانی شده که شاید در سال‌های آتی بتواند با تغییراتی هدفمند و گره‌گشا در لیگ صاحب موفقیت‌هایی شود. این امیدواری چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. در واقع نباید فقط به نیمه خالی استقلال فصل جاری نگاه کرد. استقلال در فصل شانزدهم از نظر بازیکن سازی موفق بوده و تیم آینده‌داری را پدید آورده است. بدون شک اگر منصوریان در بازی‌های آتی موفق باشد همچنان به کار ادامه خواهد داد حتی اگر افتخاری و تیم مدیریتی باشگاه استقلال به دلیل اهمال‌های مدیریتی از کار برکنار شوند. سرنوشت در دست اوست...
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری