اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۱۳
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: سپیدرود فقط یک فرصت گلزنی داشت.
۰۴:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| میرشاد ماجدی در گفت‌وگویی، در مورد شکست یک بر صفر خانگی مقابل سپیدرود رشت، گفت: بازی خیلی خوبی بود، البته جریان مسابقه در دست تیم خونه به خونه بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. ضربات ایستگاهی متعددی را به دست آوردیم، اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. بازی کاملاً یکطرفه بود، سپیدرود یک توپ در نیمه اول و یک توپ هم در نیمه دوم روی دروازه‌ ما آورد و یک گل زد.

وی درمورد اخراج نادر دست‌نشان از سوی داور گفت: داور سرمربی ما را اخراج نکرد، بلکه او با نظر کمک‌داورش نادر دست‌نشان را اخراج کرد. دست‌نشان هیچ‌گونه بی‌احترامی انجام نداد، اما ظاهراً به‌خاطر خروج از محوطه فنی از سوی کمک‌داور اخراج شد. بازیکنان سپیدرود خیلی وقت تلف می‌کردند،‌ این تیم از دقیقه اول دست به اتلاف وقت زد.

سرپرست تیم خونه به خونه تصریح کرد: متأسفانه در لیگ یک به جای اینکه روی مسائل فنی تمرکز کنیم، مدام باید به دنبال جنجال و شو باشی تا نتیجه بگیری و این اصلاً قشنگ نیست. سرمربی تیم ما تازه هدایت تیم خونه به خونه را در دست گرفته و فقط 2 جلسه و نیم با این تمرین کرده است. اگر تغییر و تحول در کادر فنی زودتر انجام می‌شد نادر دست‌نشان هم فرصت بیشتری برای کار با تیم داشت،‌البته ما ناامید نیستیم و 36 امتیاز دیگر باقی مانده است. با این حال تیم‌های دیگر هم در این 12 بازی برای گرفتن امتیاز می‌آیند و امتیاز گرفتن در بازی‌های آخر خیلی سخت می‌شود. امیدوارم در بازی‌های آخر حسرت امتیازات از دست‌رفته را در گذشته نخوریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری