اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۱۰
دیوید سولیوان، مالک باشگاه وستهام یونایتد در خصوص انتقال پایت اظهار داشت: او با رفتش بی‌احترامی و عدم تعهدش را به ما ثابت کرد.
۰۴:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  روز گذشته دیمیتری پایت با قراردی چهار ساله به ارزش 25 میلیون پوند پس از مدت‌ها چنگ و جدال از وستهام یونایتد به مارسی منتقل شد.

ستاره 29 ساله فرانسوی پس از اینکه اعلام کرد که دیگر خواستار بازی در چکش‌ها نیست موجی از ناراحتی را از طرف هواداران و باشگاه را به راه انداخت تا حدی که بسیاری از واژه تنفر برای وی استفاده می‌کردند. 

دیوید سولیوان، مالک باشگاه وستهام یونایتد اظهار داشت: این بازیکن پاسخ درستی به محبت‌ها و قدردانی ما نداد و این نشان از بی‌احترامی و عدم تعهد او به باشگاه بود. ما با او قرارداد بسیار خوب چهار سال و نیمه بسته بودیم اما دیمیتری ساز رفتنش را کوک کرد.

وی ادامه داد: من و مربی برای متحد ساختن ترکیب اجازه رفتنش را صادر کردیم. به شخصه دوست داشتم که بهترین بازیکنمان را حفظ کنیم اما باید بدانیم که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست. 

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، وستهام «رابرت اسنوردگراس»، مهاجم هال‌سیتی را خریداری کرد تا دستش از خالی نماند. 

سولیوان در این خصوص گفت: من به توانایی بازیکنان اعتماد داشته و هنوزم می‌توانیم در این 2 روز بازیکن دیگری را برای تقویت تیم خریداری کنیم. 

وستهام پس از 22 بازی با 28 امتیاز در رتبه دهم قرار داشته و باید چهارشنبه میزبان من‌سیتی قرار گیرد. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پایت وستهام
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری