اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۰۶۲
هافبک دفاعی استقلال این روزها بلاتکلیف است اما منصوریان جواب قطعی به او نداده است.
۰۱:۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| هافبک دفاعی استقلال این روزها بلاتکلیف است اما منصوریان جواب قطعی به او نداده است. فرشید باقری در دیدار انتهایی نیم‌فصل اول مثل بختیار رحمانی از فهرست هجده نفره تیم خط خورد و بعد از آن بازی بود که شایعه حضور او در فهرست خروجی استقلال در رسانه‌ها منتشر شد. باقری از همان روزها قید حضور در استقلال را زد و با چند تیم خواهانش وارد مذاکره شد. او که فکر نمی‌کرد شرایط برای او به‌گونه‌ای رقم بخورد که دوباره مجبور شود در استقلال بماند، با پرسپولیس و برانکو مذاکراتی جدی انجام داد تا جانشین نوراللهی شود.
برانکو ایوانکوویچ که از ابتدای فصل قصد به‌خدمت گرفتن این بازیکن جوان را داشت اما در این امر ناکام مانده بود، با از دست دادن نوراللهی، بهترین فرصت برای جذب باقری را پیش روی خود دید و با مدیر برنامه‌های این بازیکن برای قرمزپوش شدن توافقات نهایی را هم انجام داد. در این بین حتی شنیده می‌شود باقری با پرسپولیس قرارداد داخلی هم امضا کرده است. منصوریان بعد از کش ‌و قوس‌های فراوان در نهایت فهرست خروجی خاصی را منتشر نکرد و فقط راضی به جدایی میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی شد.
نه رحمتی، نه بختیار و نه باقری هیچ کدام در فهرست خروجی منصوریان جایی نداشتند اما بختیار برای جدایی پافشاری کرد و موفق شد از استقلال جدا شود و حالا هم باقری می‌خواهد در همان مسیر قدم بردارد. باقری که از بازی نکردن در این تیم شاکی است، در روزهای گذشته چند جلسه با منصوریان برگزار کرد که آخرین آنها دیروز بود.
هافبک‌ ناراضی استقلال حتی بدون آندو هم جایی در ترکیب استقلال ندارد و همین مساله باعث شده تا او بیش ‌از پیش به جدایی فکر کند. در جلسه دیروز دوباره باقری به جدایی اصرار کرد اما منصوریان به او گفت به‌غیر از پرسپولیس و تراکتورسازی حاضر است رضایتنامه این بازیکن را برای هر تیم دیگری صادر کند، اتفاقی که گره‌ای از کار باقری باز نمی‌کند. شماره ۱۴ استقلال تصمیمش را گرفته و می‌خواهد پرسپولیسی شود، برای همین حاضر نیست پیشنهاد منصوریان برای سپاهانی شدن را هم قبول کند.
البته خود باقری نمی‌خواهد این توافقش با پرسپولیس علنی شود و حتی در جلسه‌ای قول داده بود که به این تیم نرود اما اینکه منصوریان برای او شرط عجیبی گذاشته است و در صحبت‌هایش می‌گوید که به شرط پرسپولیسی نشدن رضایتنامه‌ات صادر می‌شود این مساله فرشید را کلافه کرده است.
آنچه در مورد فرشید باقری مسلم است اینکه چون می‌داند جایی در پازل تاکتیکی منصوریان ندارد و فرصت حضور در ترکیب اصلی این تیم را پیدا نمی‌کند این روزها دلش با استقلال نیست و می‌خواهد هر طور شده منصوریان را راضی کند تا از استقلال جدا شود. سرمربی استقلال اما هر بار سنگ بزرگی جلوی پای فرشید می‌اندازد تا از این کار منصرف شود: «قرارداد فرشید باقری با استقلال 900 میلیون است و حتی اینطور که گفته می‌شود در جلسه‌ای که مدیربرنامه باقری با افتخاری داشته گفته است حضور این بازیکن از نظر مالی هم باعث ضرر شما می‌شود اما مدیرعامل استقلال در پاسخ به او گفته: «فقط با رضایت منصوریان رضایتنامه فرشید را صادر می‌کنم.»
در این میان اما سرمربی استقلال گفته است حتی اگر ماجرای قرارداد آندو هم درست شود و استقلال از بابت هافبک دفاعی مشکلی نداشته باشد باز هم حاضر نیست باقری از استقلال برود.
 
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری