اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۹۷۰
به نظر می رسد نقل و انتقالات نیم فصل به جای فرصتی برای بهبود رابطه مدیریت استقلال و هواداران به زلزله ای در این باشگاه بدل شده که ممکن است آوار آن خیلی از معادلات را برهم بزند.
۱۶:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بحث محرومیت استقلال از پنجره زمستانی نقل و انتقالات تقریبا نهایی شده و با وجود تلاش هایی که آبی پوشان در روزهای پایانی انجام می دهند، هیچ روزنه امیدی برای حل و فصل این موضوع وجود ندارد. فردا، آخرین فرصت استقلال برای تغییرات در لیست آسیایی اش است و افتخاری و همکارانش نیز روی این موضوع تمرکز کرده اند تا هر طور شده، مشکل این باشگاه را برای جذب چند بازیکن جدید مثل آندرانیک تیموریان و سرور جپاروف حل کنند. 

 

با این حال به نظر می رسد سیدرضا افتخاری که چند ماه بیشتر نیست روی کار آمده، با گاف بزرگی که در ماجرای نقل و انتقالات داده روزهای پایانی خود را در اتاق مدیریت باشگاه استقلال سپری می کند. مدیرعاملی افتخاری از همان روز اول با انتقاداتی روبه رو بود و با انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش حالا معادلات تغییر کرده است. اشتباه عجیب افتخاری در بحث نقل و انتقالات که در تاریخ استقلال بدون سابقه بوده، خشم مدیران بالادستی را در پی داشته و به نظر باعث شده تا خیلی زودتر از آنچه که تصمیم قبلی بود، شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال باشیم. 

 

زمانی: با مقصران برخورد می کنیم؛ حتما مدیرعامل

 

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال نیز این موضوع را رد نمی کند. او درباره احتمال برکناری افتخاری توسط هیات مدیره به خبرنگار کاپ گفت: فعلا درگیر پرونده نقل و انتقالات هستیم. امروز فیفا به دلیل تعطیلات آخر هفته پاسخی به ما نمی دهد اما فردا منتظر خبر جدیدی هستیم. در صورتی که فردا نیز اتفاق جدیدی نیفتد، هیات مدیره جلسه ویژه ای را برگزار می کند و در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. افتخاری به عنوان مسئول این ماجرا باید توضیحاتی را ارائه دهد.

 

وی افزود: البته فدراسیون فوتبال نیز مسئول است و باید به این موضوع ورود می کرد. به هر حال فیفا با فدراسیون ها در ارتباط است. ما منتظر هستیم تا فردا ببینیم که نتیجه چه می شود. این اتفاق اصلا مورد تایید ما نیست. 

 

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که صراحتا بگویید احتمال برکناری افتخاری در صورت حل نشدن موضوع تا فردا هست یا خیر، تصریح کرد: همانطور که گفتم ما جلسه ویژه ای خواهد داشت و تمام کسانی که در این موضوع مقصر بودند، با آنها برخورد می شود. ما بعد از بررسی به این نتیجه می رسیم که مقصر اصلی چه کسی بوده و حتی اگر مدیرعامل باشگاه باشد، با او برخورد خواهد شد. 

 

زلزله در باشگاه استقلال

 

به نظر می رسد اتفاقات اخیر باعث شده تا افتخاری و همکارانش در استقلال نمره مردودی بگیرند و نتوانند در نیم فصل تیم خود را تقویت کنند. با این وضعیت استقلال نه تنها ورودی نداشته و بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد، بلکه برخی از بازیکنان خود مثل افشین، حاج محمدی و مجیدی را هم از دست داده است. این اتفاقات از سوی وزیر ورزش رصد شده و شنیده می شود توسط امیرحسین فتحی، رئیس سابق کمیته انضباطی باشگاه استقلال که رابطه نزدیکی با سلطانی فر دارد، قرار است تغییراتی در باشگاه استقلال به وجود بیاید.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری