اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۸۶۹
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس کجا از داوری‌ها متضرر شده، اتفاقا اشتباهات داوری به نفع آنها هم بوده است.
۲۰:۴۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| صمد مرفاوی پس از پایان کنفرانس خبری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: ما موقعیت هم به وجود آوردیم ولی اتفاقات بد فوتبال به ما لطمه زد. توپی که در جریان بازی به کرنر رفته بود و اصلا کرنر نبود، در برگشت تبدیل به گل شد و نمی‌دانم پنالتی حریف درست بود یا نه. ولی سوال من این است که خط‌نگهدار چطور تشخیص داد که آن صحنه پنالتی بوده است؟

وی افزود: کمک‌داور توپی که عمران‌زاده وارد دروازه حریف کرد را ندید بعد پنالتی را تشخیص داده است! اتفاقا من عکس ضربه عمران‌زاده را دیدم و توپ از خط عبور کرده. دیگر چگونه باید بگوییم توپ گل شده!

مرفاوی افزود: اگر آن توپ گل می‌شد شرایط عوض می‌شد و حتی اگر داور پنالتی گل دوم را هم نمی‌گرفت، وضعیت ما کلا تغییر می‌کرد.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که شرایط تیم‌تان چگونه است، گفت: اگر شرایط خوب بود که اینجای جدول نبودیم.

وی درخصوص مشکلات مالی صبا نیز گفت: به هر حال بازیکنان پول می‌خواهند و مجانی که نمی‌توانند بازی کنند. صبا می‌ماند به شریطی که داوری‌ها اینگونه نباشد.

مرفاوی درباره اعتراض تیم‌ها به داوری‌ها و اینکه پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد دارند داوری طی هفته‌های اخیر به ضرر آنها بوده، گفت: کجا پرسپولیس از داوری متضرر شده؟ اتفاقا اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس هم بوده است. خود سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردند که ما بیشترین ضرر را کرده‌ایم؛ نه اینکه بگویم اشتباهات داوری عمداً به نفع پرسپولیس بود اما آنها ضرر داوری ندیدند.

وی در خصوص عنایتی و نیمکت‌نشینی او گفت: چه در داخل و چه بیروین زمین، عنایتی تجربه‌اش به ما کمک خواهد کرد.

مرفاوی در مورد وضعیت نامناسب میکسدزون ورزشگاه یادگار امام قم گفت: من که مسئول میکسدزون نیستم. خیلی بتوانم تیمم را رهبری کنم و آنها را در لیگ نگه دارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری