اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۱۲۵
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش بازی سختی با فولاد داشت، اما این تیم نیمه اول کار را تمام کرد.
۲۰:۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره پیروزی این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: قبل از هر چیز به خانواده‌های داغدار حادثه پلاسکو تسلیت می‌گویم. هر بازی اتفاقات جدیدی دارد. بازی سختی با فولاد داشتیم. خدا را شکر نیمه اول توانستیم گل را بزنیم.

وی افزود: فولاد اوایل بازی موقعیت خطرناک ایجاد می‌کرد. حتی می‌توانست به گل برسد. به دلیل باخت هفته قبل بازی جانداری انجام دادند و برای گلزنی به میدان آمده بودند. تیم خودمان هم در حمله خوب شکل نگرفت. می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم، خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم. موقعیت سوزی در این چند بازی کار را سخت کرده بود اما می‌دانم شرایط بهتری خواهیم داشت.

رجب‌زاده درباره شرایط فولاد گفت: تیم‌های جنوبی تکنیکی هستند و بازیکنان سرعتی دارند. روی تیم‌ فولاد شناحت داشتیم امروز هم تغییراتی داشتند. تیم خوبی دارند و در اصفهان هم خوب بازی کرده‌اند. مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره اتفاقات پلاسکو و شهادت آتش‌نشان گفت: خیلی‌ها صحبت‌های زیادی کردند، آنها از جان گذشته بودند. بازی با مرگ برای نجات جان بقیه بود. این کار روح بزرگی می‌خواهد و هرکسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.اول بازی خودم را جای آنها گذاشتم اصلا قابل تصور نیست. ما همه چیز را مدیون آنها هستیم. هیچ جمله‌ای نیست که آنها را توصیف کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن رجب زاده
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری