اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۹۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کاملا به اوضاع تیم اشراف داشتیم. قبل از بازی هم گفتم که مساوی به کار هیچ یک از تیم‌ها نمی‌آید.
۱۸:۱۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: برد برای ما قابل پیش بینی بود با توجه به جایگاه جدول فشار روی ما زیاد است. امروز در خانه خود بودیم که طبیعی بود که به فکر پیرزی است. برهمین اساس کاملا به اوضاع تیم اشراف داشتیم. قبل از بازی هم گفتم که مساوی به کار هیچ یک از تیم‌ها نمی‌آمد و فقط برد امیدوارمان می‌کرد و این اتفاق هم افتاد.

مربی ساپیا افزود: در مورد بازیکنان جدید تیمش، گفت: بازیکنان جدید که اضافه کرده‌ایم نیاز به زمان دارند که هماهنگ شوند. تلاشمان را می‌ کنیم که شرایط بهتری را رقم بزنیم، چه از لحاظ روحی، چه فنی. باید به جایگاه خوبی برسیم.

وی در مورد نیم‌فصل دوم عنوان کرد: ما تاکنون همان نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم را در دور برگشت هم گرفته‌ایم. بازی با پرسپولیس و ذوب آهن همان نتایج بود. در دو هفته آینده با پدیده و فولاد بازی داریم در بازی رفت مساوی کردیم امیدوارم در بازی برگشت پیروز شویم.

فرکی در مورد ایوب کلانتری بازیکن تیمش، گفت: ایوب خودش از سیاه‌جامگان به ما اضافه شده است او بازیکن باکیفیتی است و بیشتر نگاه من هم امروز فنی بود. احساس کردم حساسیت بازی اجازه نمی‌دهد که او آزادی عمل بیشتری داشته باشد و کیفیت خودش را ارائه دهد. گاهی بازی کردن مقابل تیم سابق انگیزه می‌دهد و برخی مواقع هم برعکس می‌شود. در هر صورت ایوب امروز روز خوبی را پشت‌سر نگذاشت.

وی ادامه داد: در مورد اینکه گفته شده او از سمت خود در سایپا استعفا داده است،‌ عنوان کرد: من با هیچ رسانه‌ای و خبرنگاری صحبتی نداشتم و نمی‌دانم این خبر را از کجا عنوان شده است باید پیگیری کنم ببینم چه چیزی بوده است.

مربی اسبق سپاهان در مورد اینکه خداداد عزیزی به گل خلعتبری اعتراض داشت، گفت: چیز خاصی نبود عزیزی دوست بسیار خوب من است حق هم دارد تیمش همانند ما جایگاه خوبی ندارد. اعتراض به داوری داشت و معتقد بود که اگر داور گل را قبول نداشته چرا نظر خود را برگردانده است البته مقررات چنین چیزی را پیش‌بینی کرده است که پس از مشورت با کمک داور نظر داور تغییر کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا فرکی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری