اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۸۸
بعد از پیروزی مقتدرانه و پرگل برابر فولاداهواز، این روزها پرسپولیس در اوج آسمان به سر می‌برد. این تیم بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی «سزاوار» به نظر می‌رسد و فعلا به خوبی در مسیر رسیدن به این هدف گام برمی‌دارد....
۰۴:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از پیروزی مقتدرانه و پرگل برابر فولاداهواز، این روزها پرسپولیس در اوج آسمان به سر می‌برد. این تیم بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی «سزاوار» به نظر می‌رسد و فعلا به خوبی در مسیر رسیدن به این هدف گام برمی‌دارد. در عین حال اما پرسپولیسی‌ها حالا یک نگرانی عمیق هم دارند که به تعداد فراوان بازیکنان 2اخطاره و در آستانه محرومیت این تیم مربوط می‌شود. محسن مسلمان در مسابقه با فولاد کارت زرد گرفت و محروم شد اما همچنان 8پرسپولیسی دیگر در معرض محرومیت هستند و اگر فقط یک کارت دیگر بگیرند، یک بازی محروم خواهند شد. با توجه به اینکه سه مسابقه مهم و متوالی پرسپولیس برابر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان در راه است، هواداران نگران هستند که مبادا ستاره‌های کلیدی سرخپوشان، حضور در یکی از این سه مسابقه را از دست بدهند. 8بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس عبارتند از فرشاد احمدزاده، وحید امیری، جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و علی علیپور.

حساب و کتاب کن
در اولین جلسه تمرینی سرخپوشان بعد از بازی با فولاد، برانکو در واکنش به اینکه با 8بازیکن در آستانه محرومیت تیمش چه خواهد کرد، گفت: «من اهل حساب و کتاب در مورد این چیزها نیستم.» اگر مربی کروات در این مورد واقعا حرف دلش را زده باشد، باید این را یک نقطه منفی در مورد او به حساب بیاوریم. بسیاری از مربیان مطرح دنیا در چنین موقعیتی، اتفاقا سعی می‌کنند با حساب و کتاب و درایت، حضور ستاره‌های مهم‌تر تیم‌شان در مسابقات بزرگ را تضمین کنند. یکی از این دسته مربیان، ژوزه مورینیو است که حساسیت زیادی روی محرومیت بازیکنانش دارد. او آن‌قدر در این زمینه مقید است که گاهی به خاطر تلاش علنی برای محروم شدن بازیکنانش پیش از مسابقات کوچک، مجازات هم شده است! مثلا در سال2010 و اواخر بازی رئال‌مادرید و آژاکس، مورینیو از دودک خواست تا پیغامی را به کاسیاس برساند و کاسیاس هم آن را در اختیار راموس و آلونسو قرار بدهد. این پیغام آن بود که: «زودتر کارت بگیرید!» در واقع با قطعی شدن صعود رئال از مرحله گروهی و تشریفاتی شدن بازی آخر، مورینیو از دو بازیکن اصلی‌ در آستانه محرومیتش خواست کارت سوم را بگیرند تا بعدا در مسابقات مهم‌تر محروم نشوند. اقدام علنی مورینیو برای انتقال این پیغام، البته برای این مربی گران تمام شد و یوفا او را دو جلسه محروم کرد. حالا باید ببینیم برانکو چه کاره است؛ آیا واقعا برای او فرقی ندارد بازیکنانی مثل جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، انصاری و طارمی در بازی شش امتیازی با تراکتور یا داربی تهران غایب باشند؟ تعدادی از این نفرات می‌توانند با گرفتن کارت در بازی دوشنبه با گسترش‌فولاد، مسابقه با صبا را از دست بدهند و در عوض با خیال راحت به بازی با تراکتور و استقلال برسند. حالا باید منتظر مسابقه دوشنبه بمانیم و ببینیم چند پرسپولیسی کارت سوم را خواهند گرفت. حال باید دید برانکو، مورینیو می‌شود و آیا واقعا از ته دل گفته به محرومیت بازیکنانش اهمیت نمی‌دهد یا خیر.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری