اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۰۷
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:ما با توجه به شرایط جدول نیاز به برد داریم و همه نفراتمان را در اختیار داریم.
۱۷:۵۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران اظهار داشت:در ابتدا شهادت جمعی از فداکارترین افراد جامعه را تسلیت می‌گویم.آنها کار بزرگی کردند که خود را وارد معرکه کرده و جانشان را تقدیم هم میهنانشان کردند. این اتفاقات نشان می‌دهد ایثار و از خودگذشتگی هم هست و هنوز هم می‌توان انسان‌های فداکار را دید. و این آتش‌نشانان از ارزشمندترین دقایق زندگی خود بگذرند و امیدوارم ما از آنها و منش آنها الگو برداری کنیم.

وی در مورد بازی گفت: بازی فردا یک بازی سخت، فیزیکی و محکم است. تیمی که تلاش کند می‌تواند برنده باشد.ما با توجه به شرایط جدول نیاز به برد داریم و همه نفراتمان را در اختیار داریم. به جز مهرداد کفشگری همه را در اختیار داریم و امیداورم شرایطمان را با کسب 3 امتیاز بهتر کنیم.

خبرنگاری در خصوص جوانگرایی و اینکه فکر نمی‌کند تیمش در خطر باشد، از مهاجری سؤال کرد که وی گفت: من برای شما مثالی می‌زنم، زمانی که ابومسلم با یکسری جوان پا به مسابقات لیگ گذاشت، در آن سال در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت ولی در نیم‌فصل دوم نتایج تغییر کرد و به عنوان بهترین تیم شهرستانی لقب گرفت. ما به جوان‌هایمان اولتیماتوم داده‌ایم و گفته‌ایم که اشباع نشوند. در بازی گذشته حمزه خذیراوی را به میدان فرستادیم و امیدوارم او از این فضا استفاده کند. ضمن آنکه نفراتی مثل فرامرزی و علی مردانی هم می‌توانند از این شرایط بهره ببرند.

مهاجری درخصوص اینکه چرا از اکبر ایمانی استفاده نمی‌شود، گفت: زمانی که خرسندنیا از ما جدا شد باید در آن پست بازیکن می‌گرفتیم که خوشبختانه ایمانی را جذب کردیم ولی او در همان ابتدا یک مصدومیت جزئی داشت ولی بعد از آن به دلیل مشکلاتی که در فدراسیون داریم نتوانستیم کارت او را بگیریم. من دنبال توجیه نیستم اما اگر ایمانی در بازی قبل بود، ما خیلی راحت‌تر بازی می‌کردیم. به ما قول داده‌اند که مشکل ایمانی قبل از بازی با نفت حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که مگر چه مشکلی وجود دارد که ایمانی نمی‌تواند بازی کند، گفت: ظاهراً قوانینی وضع شده که تیم‌های بدهکار در ازای هر بازیکنی که جذب می‌کنند باید مبلغ بدهی خود را سبک کنند. به همین خاطر نتوانستیم از این بازیکن فعلا استفاده کنیم.

مهاجری درخصوص شایعه حضور برهانی گفت: این بازیکن نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و همه می‌دانند که او بازیکن بزرگی است ولی ما در آن پست شاکری و خذیراوی را داریم و نمی‌توانیم بازیکن دیگری را جذب کنیم.

وی درخصوص مشکلات در ساختار دفاعی پدیده گفت: من روی بازیکن خاصی تأکید نمی‌کند ولی قطعاً بحثی که شما کردید را می‌پذیرم و اشکالاتی داریم که باید برطرف شود.

مهاجری در ادامه درخصوص اینکه چرا در ابتدای فصل پدیده خوب یارگیری نکرد، گفت: ما سه بازیکن گرفته‌ایم و ابتدای فصل نفراتی که نیاز داشتیم را جذب کردیم. یکسری بازیکن هم نتوانستیم به خدمت بگیریم ولی براساس داشته‌هایمان در نیم‌فصل دوم با بازیکنان مصاحبه کردیم.

وی در پایان درخصوص تماشاگران مشهدی نیز گفت: من می‌خواهم اشاره‌ای به شکست استقلال و تساوی تراکتورسازی در هفته گذشته داشته باشم؛ هر دو بازی بدون تماشاگر بود و این نشان می‌دهد امتیاز تماشاگر برای تیم‌های میزبان چقدر موثر است. تماشاگران مشهدی سه، چهار هفته پای کار بایستند و اگر ما نتیجه نگرفتیم، دیگر سمت استادیوم و پدیده و سیاه‌جامگان نیایند. درست است که استادیوم دور است ولی تماشاگری که تیمش را دوست دارد باید پای آن بایستد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری