اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۷۲
سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: «ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در ورزشگاه آزادی همه را غافلگیر کنند و حتی ممکن است 3 امتیاز را کسب کند.»
۱۲:۲۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن آذرنیا درباره شرایط گسترش فولاد پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: «خدا را شکر برای این بازی هیچ مصدوم یا محرومی نداریم. همه بازیکنان در سلامت کامل به سر می برند و با نظر کادر فنی می توانند مقابل پرسپولیس به میدان بروند. انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم و امیدوارم با دست پر تهران را ترک کنیم.»

 

وی افزود: «صبح فردا راهی تهران می شویم و قرار است آخرین تمرین خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. البته در صورتی که بارش باران وجود داشته باشد شاید نتوانیم در این ورزشگاه تمرینمان را انجام دهیم.»

 

سرپرست گسترش فولاد درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان تصریح کرد: «این بازیکن در بازی قبلی به دلایلی با نظر کادر فنی از لیست 18 نفره کنار گذاشته شده بود اما از همان روز تیم را در تمرینات همراهی می کرد و شرایطی مساوی بقیه دارد. شجاعیان از ابتدا هم مشکلی نداشت و می تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود.»

 

آذرنیا درباره اینکه گسترش فولاد برای گرفتن مساوی از پرسپولیس به تهران می آید یا خیر، گفت: «نمی دانم چرا همه فکر می کنند پرسپولیس ترسناک است. اتفاقا به نظر من گسترش فولاد از همه تیم ها ترسناک تر است. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در ورزشگاه آزادی همه را غافلگیر کنند. قطعا برای ارائه یک بازی خوب راهی تهران می شویم و امیدوارم دست پر برگردیم.»

 

وی در پایان گفت: «البته این را بگویم که بازی کردن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت است اما تیم ما از چیزی نمی ترسد و حتی ممکن است 3 امتیاز را کسب کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری