اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۳۷
به غیر از برد درخشان در اهواز و بیشتر کردن فاصله با تراکتورسازی آمارها و رکوردهای جالبی از این پیروزی بر جای ماند.
۰۳:۳۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| اول اینکه در شرایطی که دقیقه ۲ بازی به پایان نرسیده بود پرسپولیس به گل اول بازی دست یافت تا سریعترین گل لیگ شانزدهم شکل گیرد. آخرین باری که پرسپولیس در دقیقه دوم موفق به گلزنی شد توسط مرحوم هادی نوروزی در هفته دوازدهم لیگ دوازدهم برابر راه‌آهن بود.
همچنین پرسپولیس در این فصل هر گاه در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل رسیده نهایتا با ۳ گل پیروز شده و در غیر این صورت حداکثر ۲ گل زده که این قاعده هم در این بازی صادق بود و پرسپولیس موفق شد با ۳ گل حریف را شکست دهد تا قاطع‌ترین پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در تاریخ لیگ برتر و همچنین بهترین برد خارج از خانه پرسپولیس تحت هدایت برانکو شکل گیرد.
از طرفی این اولین بار در این فصل بود که پرسپولیس موفق به کسب ۳ پیروزی پیاپی شد و با این برد تفاضل گل خود را هم بهبود داد و صاحب بهترین تفاضل گل لیگ شانزدهم شد.
اما نکته درخشان در کارنامه پرسپولیس این فصل آن است که در تاریخ لیگ برتر تنها دو تیم سایپا در لیگ ششم و سپاهان در لیگ دوم تا هفته هفدهم موفق به کسب ۳۸ امتیاز شدند که هر دو تیم نهایتا به عنوان قهرمانی رسیدند.
البته پرسپولیس یک مزیت نسبت به این دو تیم دارد که در این مدت تفاضل گل بهتری نسبت به دو تیم ذکر شده از خود به جای گذاشته است و با این اوصاف بهترین عملکرد در تاریخ لیگ برتر تا هفته هفدهم به نام پرسپولیس ثبت شد.
همچنین پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این بازی، آمار قابل ستایش تنها 29/0 گل خورده در هر بازی را از خود به جای گذاشته و علیرضا بیرانوند از زمان بازگشتش به میادین دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری