اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۰۲
پیشکسوت استقلال گفت: «باشگاه استقلال سامره را تعلیق و بعد او را کنار گذاشت این به معنای خیلی از اتفاقات است.»
۱۸:۵۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن روشن درباره اظهارات مطرح شده از سوی علی سامره اظهار داشت: «من به حرف های این فرد کاری ندارم چرا که همه ایران حسن روشن را می شناسند و می دانند من آدمی هستم که تمام قد جلوی فساد می ایستم و از تنها چیزی که نمی گذرم فساد است. سامره خودش می داند چه کارهایی انجام داده است.»
 
وی ادامه داد: «من عادل فردوسی پور را آدمی سالم و به دور از روابط پشت پرده می دانستم و همیشه در مصاحبه هایم از او تعریف و تمجید می کردم اما برای من یک سوال بزرگ است. او صدایی را در برنامه اش گذاشت که همه می دانند همان فرد نزد من آمد و گفت دستیار سامره به من گفت 50 میلیون تومان پول بده و دست خط داد که مدرک آن وجود دارد و نمایش دهید. موارد دیگری نیز بود که در مراجع قضایی در حال پیگیری است و به زودی خیلی ها رسوا می شوند. باشگاه استقلال سامره را تعلیق و بعد او را کنار گذاشت این به معنای خیلی از اتفاقات است. این که کمیته حقوقی استقلال این کارها را انجام داد معانی زیادی دارد.»
 
روشن در پایان خاطرنشان کرد: «به یک جمع بندی کلی رسیده ام و آن این است که در این ماجراها مقصر بهرام افشارزده بود، او با من قرارداد بسته بود اما آلزایمر گرفته است و امضای خودش را زیر سوال برد. او می گفت من قرارداد ندارم اما بعد که امضا و دستخط خودش را دید حرفی برای گفتن نداشت.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری