اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۹۹
هافبک گسترش فولاد تبریز گفت: «خدا را شکر اختلاف ها تمام شده. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و باید به آن پایبند باشم.»
۱۸:۴۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان، هافبکی است که با بازی در گسترش فولاد تبریز توانست توانایی های خود را به رخ فوتبال ایران بکشد و خیلی زود به تیم ملی هم راه پیدا کند.
 
البته او از سال گذشته فراز و نشیب هایی را به خاطر پیشنهاداتی که از تیم های دیگر دریافت کرد، پشت سر گذاشت و همین مسائل گاهی باعث شده تا او مورد غضب فراز کمالوند قرار بگیرد اما این هافبک شیرازی با خونسردی خود تمام این اتفاقات را پشت سر گذاشته و هر بار با آرامش بیش تر به کار خود ادامه داد.
 
وی در بازی با ماشین سازی از سوی فراز کمالوند از لیست 18 نفره تیمش خط خورد تا چالش جدید را تجربه کند.
 
شجاعیان درباره ابراز نظر کمالوند و اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد صحبت هایی را انجام داده که در ادامه می خوانید:
 
 
* مطالباتم را خواستم، باعث دلخوری شد
ابتدا لازم به ذکر است که پس از بازی با ماشین سازی این اولین مصاحبه ای است که من انجام می دهم و اگر پیش از این مصاحبه ای از من دیده اید حقیقی نبوده است. سپس باید درباره اتفاقات دربی تبریز و بازی با ماشین سازی صحبت کنم.در این بازی با صلاحدید کادر فنی در لیست 18 نفره جایی نداشتم اما باید بگویم این ها مشکلاتی است که در هر خانواده ای به وجود کمی آید.
 
پیش از بازی با ماشین سازی صحبت هایی انجام شد که دلخوری هایی را به وجود آورد. قضیه از این قرار بود که من خواهان مطالباتم شدم و همین امر کادر فنی را از من ناراحت کرد و آنها صلاح دانستند برای بازی با ماشین سازی سکونشین باشم.
 
 
* مشکلات رفع شد
خدا را شکر الان که با شما صحبت می کنم اختلاف ها تمام شده. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و باید به آن پایبند باشم. زمانی هم که متوجه شدم در لیست 18 نفره تیمم نیستم به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم و برای تماشای بازی به استادیوم رفتم تا در شادی پیروزی کنار بچه ها باشم.
 
 
* دوست ندارم در نبودم تیم آسیب ببیند
خدا را شکر که مقابل ماشین سازی توانستند 3 امتیاز بازی را به دست آورند. اشخاصی که کنار من نشسته بودند دیدند که برای اینکه تیمم به پیروزی برسد حرص می خورم و این طور نبود که دوست داشته باشم در نبود من تیم آسیب ببیند.
 
 
* وظیفه دارم به تصمیم کمالوند احترام بگذارم
موضوع این است که کمالوند هر تصمیمی بگیرد من وظیفه دارم به آن احترام بگذارم. روز بازی هم بنابر قراردادی که داشتم وظیفه خودم دانستم تا به تماشای بازی بروم.
 
 
* من هم نباشم، تیم ضرر نمی کند
همان طور که دیدید در بازی با ماشین سازی، گسترش فولاد شیمبا را به دلیل مصدومیت نداشت و من نیز غایب بودم اما تیم پیروز میدان شد. آنقدر حرفه ای فکر می کنم که مطمئن باشم تیم بدون یک بازیکن آسیب نمی بیند چرا که کار تیمی در نهایت بهترین جواب را خواهد داد.
 
بازیکنان ما در هر شرایطی دست به دست هم می دهند تا بتوانند کار مثبت را انجام دهند. این طور نیست که بگویند دیدید فلان بازیکن نبود و گسترش آسیب دید اتفاقا مقابل ماشین سازی تیم ما کاملا استحقاق برد را داشت. بود و نبود من اصلا به تیم آسیب نخواهد زد.
 
 
* از باشگاه رضایتنامه نخواستم
من از باشگاه گسترش فولاد درخواست رضایتنامه نکرده ام و کل تمرکزم روی تیمم است. برای اینکه بتوانم فوتبال خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارم به آرامش نیاز دارم و این فضا در گسترش فولاد در اختیار من هست.
 
باشگاه گسترش فولاد از نظر امکانات سخت افزاری همه چیز را برای آرامش بازیکنان فراهم کرده و از نظر مادی نیز شرایط بهتری نسبت به تیم های لیگ برتری دارد.
 
 
* جزو 18نفر هم نباشم به آزادی می روم
نمی دانم برای بازی با پرسپولیس در لیست 18 نفره یا 11 نفره هستم یا خیر من تمریناتم را انجام می دهم و در نهایت هر چه کادر فنی صلاح بداند همان می شود. البته اگر سکونشین هم باشم شک نکنید که با یک پرواز به تهران می روم تا در کنار سایر اعضای تیم بازی را تماشا کنم.
 
 
* داریوش شجاعیان با کمک هم تیمی هایش به تیم ملی رسید
در پایان دوست دارم نکته ای را یاد آور شوم؛ اگر داریوش شجاعیان روزی به تیم ملی رسید این مهم برایش با کمک همه بازیکنان گسترش فولاد اتفاق افتاد.
 
برخی فکر می کنند من بازیکن خودخواهی هستم اما باور کنید این طور نیست که بخواهم خودنمایی کنم و به واسطه بازی فردی به چشم بیایم.
 
تمام تلاشم این است تا در بازی های آینده بتوانم به گسترش فولاد کمک کنم و سایر بازیکنان نیز به من کمک کنند تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و اگر خدا خواست تا جام جهانی حضور داشته باشم. البته نه به عنوان بازیکن ذخیره.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری