اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۸۳
پیشکسوت استقلال گفت: «از طرف باشگاه تماسی با بنده گرفته نشده است و پیشنهادی هم برای همکاری با کادر فنی استقلال نخواهد شد.»
۱۶:۱۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر مقابل همنام خوزستانی اش شکست خورد تا شرایط این تیم بار دیگر تغییر کند. همین باخت سبب سقوط چند پله ای استقلال تهران در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر شده است.
 
مهدی پاشازاده در این باره اظهار داشت: «متاسفانه باید اعتراف کرد شرایط استقلال تهران برای حضور در صدر جدول کاملا سخت و تقریبا محال شده است.»
 
او در ادامه افزود: «واقعا نمی دانم در استقلال چه خبر است. چیزی که می بینیم اتفاقات حاشیه ای در این تیم است. شاید همین مسائل هم باعث شده تا نتیجه هایی که استقلال میگیرد سینوسی باشد.»
 
پاشازاده در ادامه راجع به شایعه حضورش در کادرفنی استقلال تهران تصریح کرد: «حقیقت ماجرا این است که دوست ندارم درباره موضوعی که پیشنهادش هم نشده است صحبت کنم. از طرف باشگاه تماسی با بنده گرفته نشده است و پیشنهادی هم برای همکاری با کادر فنی استقلال تهران نخواهد شد.»
 
وی راجع به بیانیه های اخیر کارلوس کی روش علیه برانکو ایوانکوویچ و برخی مربیان دیگر عنوان کرد: «به نظرم چنین صحبت هایی کار را به حاشیه می کشد و نمی دانم چه مسائلی در ذهن فردی مثل کی روش آمده است که باعث چنین بیانیه هایی از سوی او شده است. ایشان مربی حرفه ای و بزرگی هستند. برانکو هم مربی کاربلدی است و هر دو نفر جزو مربیانی بودند که به کار حرفه ای آنها اعتقاد داشتیم. امیدوارم هر چه زودتر چنین بحث هایی از بین برود تا تیم ملی در چنین مرحله حساسی آسیب نبیند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری