اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۷۲
مدیرعامل باشگاه صبا گفت:برای باشگاه صبا یک اسپانسر غیر دولتی پیدا شده است و ان‌شاالله مشکلات تیم به زودی حل می‌شود.
۲۱:۳۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی صبا مقابل پیکان اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان ما مصمم بودند و عزم‌شان را جزم کردند که هر طور شده بازی را ببرند. امیدوارم در همه بازی‌ها به این شکل عمل کنند وگرنه کار خراب می‌شود.

وی در خصوص حضور استاندار در اردوی صبا قبل از بازی با پیکان گفت: ظاهرا قرار است پولی به باشگاه تزریق شود و استاندار هم قول داد به تیم کمک شود. چیزی که می‌دانم این است که یک اسپانسر برای تیم ما پیدا شده که پولش دولتی نیست و قرار است تیم از این وضعیت خارج شود.

کشوری‌فرد در خصوص اینکه آیا صبا باز هم بازیکن جذب می‌کند، گفت: ما به دنبال بازیکن هستیم و فکر می‌کنم باید یک مهاجم خارجی بگیریم. می‌شود مهاجم خارجی خوب پیدا کرد که بخواهد در یک نیم‌فصل برای یک تیم بازی کند. 

وی در خصوص بازی حساس تیم صبا با ماشین‌سازی در هفته بعد گفت: تیم حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد و به نوعی بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم محسوب می‌شود. این بازی حساس است و امیدوارم ما برنده آن باشیم. 

مدیرعامل باشگاه صبا در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا دستیاری برای مرفاوی انتخاب نکرده‌اند، گفت: اگر مرفاوی احساس نیاز کند و شخصی را به ما معرفی کند ما مذاکره  می‌کنیم اما فعلا حرف زده نشده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری