اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۵۲
مسائلی كه در مورد برخی از بازیكنان استقلال در پنجره نقل‌وانتقالاتی بین دو نیم‌فصل پیش آمده، واقعا عجیب است...
۰۴:۱۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسائلی كه در مورد برخی از بازیكنان استقلال در پنجره نقل‌وانتقالاتی بین دو نیم‌فصل پیش آمده، واقعا عجیب است. نفراتی مثل امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، فرشید باقری و به خصوص بختیار رحمانی در بلاتكلیفی محض قرار گرفته‌اند. وضع چنان است كه بختیار روزی چند مصاحبه تند علیه مسئولان باشگاه انجام می‌دهد و از آنها می‌خواهد رضایتنامه‌اش را صادر كنند. با این وجود گره همه اینها فقط به دست علیرضا منصوریان باز می‌شود و این فقط اوست كه می‌تواند در مورد ماندن یا رفتن بازیكنان نظر بدهد. منصوریان هم ظاهرا بنا دارد اول تكلیف بازیكنان ورودی‌اش را مشخص كند و بعد لیست قطعی خروج را به اطلاع باشگاه برساند. این یعنی آنكه ممكن است برخی بازیكنان، فقط به خاطر ناتوانی باشگاه در جذب نفرات بهتر در این تیم ماندگار شوند. با این اوصاف واقعا مشخص نیست بازیكنانی كه در چنین شرایطی و از سر «اجبار» در تیم می‌مانند، قرار است با كدام روحیه و انگیره به كار ادامه بدهند.

بهترین‌های نفت، پرسپولیسی شدند
علیرضا منصوریان این روزها دارد با برخی از بازیكنان استقلال «بد» تا می‌كند و این مساله می‌تواند در آینده به ضرر او تمام شود. به هر حال فوتبال دنیای كوچكی دارد و مربیان و بازیكنان در آینده نه‌چندان دور باز هم به پست هم می‌خورند. حتی اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، نوع برخورد امروز منصوریان با بازیكنان، می‌تواند مورد توجه دیگران قرار بگیرد و روی تصمیم‌گیری‌های آنان تاثیر بگذارد. ابتدای فصل جاری استقلال سخت در تلاش بود تا وحید امیری را جذب كند. شاید خیلی‌ها فكر می‌كردند با توجه به تجربه خوب دو فصل همكاری در نفت تهران، امیری با منصوریان به استقلال بیاید، اما این اتفاق رخ نداد و او با 180درجه تفاوت راهی پرسپولیس شد. آن روزها به طور غیررسمی از امیری نقل می‌كردند كه به خاطر مشكلاتش با منصوریان چنین تصمیمی گرفته؛ همان‌طور كه علیرضا بیرانوند هم بعد از مدت‌ها چراغ سبز نشان دادن به استقلال، سر از پرسپولیس درآورد. واقعیت این است كه بعد از دو سال حضور موثر منصوریان در نفت، بهترین بازیكنان این تیم به پرسپولیس آمدند و تنها نفراتی همچون زكی‌پور، قربانی و حقدوست با منصوریان راهی استقلال شدند. این اتفاق، اصلا تصادفی نیست و شاید در نوع رفتارهای علیمنصور با كسانی مثل بختیار رحمانی، امین حاج‌محمدی و دیگران ریشه داشته باشد.

ماجرای رحمتی
قصه فقط قصه بختیار نیست. منصوریان ظرف شش ماه مهدی رحمتی را هم از عرش به فرش کوبید. شاید امروز از نوع برخورد علیمنصور با رحمتی به عنوان بخشی از «اقتدار» او یاد شود و از سوی خیلی‌ها حتی مورد تحسین قرار بگیرد، اما دیر یا زود قضاوت‌ها تغییر خواهد کرد. او پیش‌تر با بیرانوند هم همین کار را کرده بود. این حجم غریب از چالش با ستاره‌ها، برای عمر کوتاه مربیگری منصوریان کمی زیاد به نظر می‌رسد. این‌طور نیست؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری