اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۲۱۷
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: «متاسفانه سرمربیان تیم‌های لیگ در چند سال اخیر دوست دارند به هر طریقی که شده نتیجه را به سمت خودشان برگردانند ولی ما دنبال این مسائل نیستیم.»
۱۱:۵۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی اخوان در مورد بازی روز چهارشنبه سپاهان مقابل نفت تهران اظهار داشت: «این بازی هم مانند سایر بازی‌های لیگ برای ما 3 امتیازی است و ما برای برد به میدان می‌رویم. نفت تهران چند هفته قبل در جام حذفی سپاهان را شکست داد و باعث حذف ما از جام حذفی شد ولی ما در بازی لیگ با نگاه انتقامی به میدان نمی‌رویم و دنبال ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند هستیم.»

 

وی در رابطه با عدم حضور علی دایی بر روی نیمکت نفت تهران در بازی مقابل سپاهان بیان کرد: «بودن یا نبودن سرمربی نفت تهران کنار نیمکت تیمش ربطی به ما پیدا نمی‌کند. ما بازی خودمان را می‌کنیم و کاری به مسائل حاشیه‌ای نداریم. این مسائل به مسئولین نفت در جام حذفی بر می‌گردد که نتوانستند نیمکت تیمشان را کنترل کنند و آنها با هر سوت داور به سمت زمین یورش می‌برند و 10 دقیقه وقت بازی را تلف کردند.»

 

اخوان افزود: «متاسفانه سرمربیان تیم‌های لیگ در چند سال اخیر دوست دارند به هر طریقی که شده نتیجه را به سمت خودشان برگردانند که دایی هم از این قاعده مستثنی نیست و ولی ما دنبال این مسائل نیستیم.»

 

سرپرست سپاهان در خصوص انتقال شجاع خلیل زاده به پرسپولیس گفت: «باشگاه پرسپولیس برای جذب خلیل زاده باید به سپاهان نامه بزند اما تاکنون نامه‌ای از این باشگاه به ما ارسال نشد. ضمن اینکه مسئولین باشگاه و کادر فنی مخالف فروش خلیل زاده به پرسپولیس هستند.»

 

وی در مورد عدم موفقیت مدیران سپاهان در خرید بازیکنان مدنظر سرمربی تیم افزود: «از بین 4 بازیکنی که مدنظر عبدالله ویسی بودند فقط مسعود حسن زاده جذب شد اما به دلیل اینکه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اجازه نداد تا بیت سعید و طیبی به جمع ما اضافه شوند.»

 

اخوان در رابطه با غیبت مشکوک رسول نویدکیا و شائبه قهر او به خاطر مشکلات مالی عنوان کرد: «بحث قهر مطرح نیست چون امروز نویدکیا در تمرین حاضر شده و برای بازی بعدی نیز در خدمت تیم خواهد بود. نویدکیا کمی ضعف بدنی داشت و سرماخورده بود. از ما خواست که همراه تیم نباشد و ما هم موافقت کردیم.»

 

سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه ویسی گفته من در فرودگاه متوجه موضوع شدم، تصریح کرد: «ما به ویسی نگفتیم تا به هم نریزد. به هر حال سرمربی ما در کلاس مربیگری بود و نمی خواستیم او را نگران کنیم.»

 

اخوان در پایان گفت: «اگر بحث مطالبات هم باشد برای سال گذشته است. این مقدار پول هم قرار است تا پایان سال به بازیکنان پرداخت شود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری