اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۴۲
بین تراکتورسازی و استقلال جدال سنگینی برای جذب مهاجم سابق آبی پوشان در حال درگرفتن است.
۱۱:۴۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلالی ها جذب سرور جباروف را عملی کردند و تقریبا از حضور آندرانیک تیموریان هم مطمئن هستند و حالا تمرکز آنها روی جذب سجاد شهباززاده است.

 

قرارداد شهباززاده با آلانیا‌اسپور حدود ‌750 هزار یورو بود و حالا که ترک‌ها او را نمی‌خواهند حاضر نیستند همه پولش را بدهند. کلا تیم‌های ترکیه‌ای قراردادهای خوبی می‌بندند ولی موقع پول دادن اذیت می‌کنند. سجاد هم به دنبال راهی است که حداقل نیمی از پولش را بگیرد.

 

او چندی قبل به علیرضا منصوریان گفته بود اگر بتوانم رضایت‌نامه بگیرم به استقلال برمی‌گردم و البته مدتی هم برای آبی‌ها ناز کرد اما حالا که از تیم ترکیه ای جدا شده، می‌خواهد دوباره پیراهن آبی را برتن کند.

 

آخرین خبرها حاکی از آن است که مهاجم ایرانی با آلانیا اسپورترکیه فسخ کرده است. در همین رابطه شنیدیم که شب گذشته منصوریان شخصا با شهباززاده تماس گرفت تا از آخرین وضعیت او مطلع شود. منصوریان بسیار امیدوار است بتواند این بازیکن را هم به لیست نفراتش اضافه کند تا بر قدرت تهاجمی اش در مسابقاتی که پیش رو دارد افزوده شود.

 

از سوی دیگر خبردار شدیم تراکتورسازی هم در این زمینه دست به کار شده است. امیر قلعه نویی که از عملکرد ادینهوی برزیلی و حتی مهدی شریفی خیلی رضایت ندارد از دست اندرکاران باشگاه تراکتورسازی خواسته شهباززاده را که اصالتی اردبیلی داشته و آذری زبان است، به این تیم پرطرفدار بیاورند.

 

باید دید شهباززاده به منصوریان ملحق می شود یا اینکه دوباره شاگرد قلعه نویی مربی سابق خود در استقلال تهران خواهد شد؟

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
قليعهرنوعي نامرد
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری