اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۰۱
گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: با توجه به اینکه هفته قبل مقابل تراکتورسازی شکست خوردیم هر طور شده باید استقلال را شکست دهیم.
۱۴:۳۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط استقلال خوزستان، گفت: وضعیت ما نسبته به 3-4 هفته گذشته در دیدار مقابل تراکتورسازی بهتر بود. بازیکنان تیم انگیزه زیادی دارند تا در ادامه مسابقات عملکرد خوبی از خود ارائه کنند. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است اما ما مقابل این تیم عملکرد خوبی داشتیم اما روی یک غفلت گل خوردیم و دروازه ما باز شد.

وی در مورد تغییرات تیمش در نیم فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: چند بازیکن از تیم ما جدا شدند و چند بازیکن جدید هم جذب شدند. به هر حال نقل و انتقالات روی عملکرد تمام تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و نیاز به گذر زمان است تا تیم‌ها به شرایط خوب خود برسند. با توجه به اینکه نفرات خوبی به جمع بازیکنان ما اضافه شدند امیدواریم که در ادامه مسابقات شرایط بهتری پیدا کنیم.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه در مورد وضعیت مالی تیمش، تصریح کرد: مشکلات ما به طور کامل حل نشده است اما تا حدودی وضعیت بهتر شده است. اینطور که مسئولان به ما اعلام کردند تا 10 روز دیگر تمام مشکلات به طور کامل برطرف خواهد شد.

شیخ‌ویسی در مورد رویارویی با استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم. متاسفانه هفته قبل مقابل تراکتورسازی شکست خوردیم و باید هر طور شده خودمان را آماده کنیم تا در این دیدار با شرایط خوب هر 3 امتیاز را کسب کنیم. استقلال هفته گذشته برنده شده و روحیه خوبی دارد اما با توجه به اینکه ما هفته قبل شکست خوردیم باید هر طوری شده در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه آیا غیبت سیدسیروس پورموسوی در تمرینات به دلیل ش شرکت در کلاس مربیگری می‌تواند تاثیر منفی در عملکرد این تیم داشته باشد، خاطرنشان کرد: به هر حال مربیان تیم با یکدیگر هماهنگ هستند. مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید و مربیان باشگاه کارشان را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری