اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۷۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر تهمیداتی به کار برده نشود، وضعیت داوری بدتر خواهد شد.
۱۲:۰۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی درباره تقابل این هفته تیمش با صبای قم در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بازیکنان ما از نتیجه بازی با گسترش فولاد تبریز خوشنود نیستند و می‌خواهند برابر صبا جبران کنند. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با صبا هستیم.

وی در مورد اعتراض گسترده تیم‌ها به عملکرد داوران تصریح کرد: امتیاز گرفتن خیلی سخت شده و شرایط تیم‌ها بسیار حساس است. اگر تمهیداتی نداشته باشند، وضعیت داوری بدتر خواهد شد. برای بهتر شدن وضعیت داوری راهکارهایی است که می‌توانند به کار ببرند.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت آرش برهانی اظهار داشت: برهانی از تیم جدا شده و قرار است کارهای تسویه حسابش را با باشگاه انجام دهد. جدایی برهانی به درخواست خودش بود.

جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش توانایی کسب سهمیه آسیا را دارد، خاطرنشان کرد: هدف‌ این است که روند خوب‌مان را حفظ کنیم و در پایان لیگ به رتبه‌های خوب جدول برسیم. تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرده، کیفیت زمین‌هاست. این مسئله مهم‌ترین دغدغه اصلی من است و همانطور که می‌دانید دور برگشت بازی‌ها سنگین‌تر است و تیم‌ها روش‌های تخریبی به کار می‌گیرند که امتیاز بگیرند. وقتی زمین بد باشد، به تخریب کردن کمک می‌کند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: جلالی پیکان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری