اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۶۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد سروش رفیعی در بازی اول خوب بود، او می‌تواند شرایط بهتری هم پیدا کند.
۰۱:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازی بدی نبود، بازیکنان زحمت کشیدند و هم اینکه توانستند صدر جدول را پس بگیرند، بسیار خوب بود. فقط انتقادم به این است که چرا با حضور امین آرام‌طبع، محمد انصاری و مدافع بی‌کیفیت اوکراینی از فرشاد احمدزاده به عنوان مدافع استفاده شد. در کل پرسپولیس حدود 30 دقیقه 10 نفره مقاومت کرد که این جای خوشحالی دارد. متأسفانه مهدی طارمی قدر موقعیت‌هایش را نمی‌داند و توپی که نباید به گل تبدیل شود، به گل تبدیل شد تا پرسپولیس به صدر برگردد.

وی در مورد عملکرد سروش رفیعی اظهار داشت: رفیعی عملکرد خوبی داشت و در بازی اول بسیار تکنیکی نشان داد. او مثل بازیکنان قدیمی پرسپولیس ناصر محمدخانی، محسن عاشوری، حمید درخشان و... با تکنیک است که این باعث می‌شود هواداران به او علاقه پیدا کنند. این بازیکن رفته رفته در تیم جا می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به بازیکن زیادی نداشت و فقط با توجه به حضور در آسیا باید یکی، دو مورد جذب می‌کرد. محمد انصاری و حسین ماهینی هم در پست‌های مختلف دفاع می‌توانند به میدان بروند و رامین رضائیان هم دیروز مصدوم بود، در کل شاید به حضور یک دفاع هم نیاز باشد.

فنونی‌زاده در مورد بازی پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز خاطرنشان کرد: در این بازی احمدزاده مصدوم است اما جای خالی او پر خواهد شد. بدون شک این بازی خست خواهد بود، باید به نکته‌ای اشاره کنم، نمی‌دانم چرا علیرضا بیرانوند اینقدر مقابل سایپا دستپاچه بود. او به عنوان دروازه‌بان تیم ملی باید عملکرد بهتری داشته باشد و از او انتظار بیشتری می‌رود.

وی در پایان در مورد مدعیان قهرمانی تصریح کرد: ذوب‌آهن چراغ‌خاموش خودش را به پرسپولیس و تراکتورسازی نزدیک می‌کند، مطمئناً سپاهان هم بالا خواهد آمد و نباید این حریفان را دست‌کم گرفت.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری