اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۶۵۸
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عملکرد تیم در بازی مقابل استقلال خوزستان چیزی نبود که دلمان می‌خواهد اما خوشحالیم که توانستیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.
۰۱:۲۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان،‌گفت: در این بازی امتیازی که به دست آوردیم خوب بود. بعد از تعطیلات تیم به میدان می‌رفت و عملکردش به شکلی نبود که دلمان می‌خواست اما خدا را شکر توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد نفرات جدید تیم (امید عالیشاه و احمد نوراللهی) خاطرنشان کرد: بله عملکرد خوبی داشتند و بدون شک هر چه جلوتر برویم شرایط تیم بهتر هم خواهد شد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده استقلال خوزستان مستحق کسب پیروزی بود، اظهار داشت: استقلال خوزستان هم تیم بسیار خوبی است. آنها جوانان بسیار خوبی دارند که پا به پای بازیکنان ما در این دیدار دویدند. خوشبختانه محمدرضا اخباری در روز خوبش قرار داشت و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دهد. او در ابتدای بازی 2 توپ خوب از نانگ گرفت و به بازیکنان ما روحیه داد.

ذوالفقاری در مورد رویارویی تیمش در هفته هفدهم با صنعت نفت ابادان، گفت: بازی سختی است. با توجه به اینکه درخانه بازی می‌کنیم باید به پیروزی برسیم. دیدارهای خانگی اهمیت زیادی دارند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا بازی با صنعت نفت در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری