اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۵۰۳
كی‌روش اگر هر اشكالی داشته باشد، یك كار را خوب بلد است...
۰۵:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| كی‌روش اگر هر اشكالی داشته باشد، یك كار را خوب بلد است. سرمربی پرتغالی تیم ملی اگر روی یك بازیكن قلم قرمز بكشد آسمان هم به زمین دوخته شود از حرف خود برنخواهد گشت. او سه‌شنبه بازیكنان پرسپولیس را بعد از مصاحبه‌های برانكو از اردو مرخص كرد تا به‌نوعی جواب برانكو را داده باشد. اما با توجه به سابقه‌ای كه كی‌روش در قطع‌ارتباط دائمی با بازیكنان دارد، حالا پرسپولیسی‌ها نگران از دست دادن جایگاه خود در تیم‌ملی هستند.
روز گذشته 7بازیكن ملی‌پوش پرسپولیس به دفتر این باشگاه رفتند تا در جلسه‌ای با هیات‌مدیره باشگاه شركت كنند. در این جلسه سیدجلال حسینی به نمایندگی از تمام بازیكنان با مدیران باشگاه به گفت‌وگو پرداخت و البته اعضای هیات‌مدیره هم در این باره با بازیكنان گفت‌وگو كردند. در این جلسه بازیكنان پرسپولیس اعلام كردند كه نگران آینده خود هستند. 7ملی‌پوش پرسپولیس از این می‌ترسند كه دود این اختلاف به چشم آنها برود و دیگر به تیم ملی دعوت نشوند یا حتی جام جهانی را از دست بدهند.
اما طاهری به بازیكنان دلداری داد و در همان جلسه با تاج تماس گرفت و به بازیكنان گفت كه سعی خواهد كرد در دیدار با تاج این مشكل را حل كند. همچنین جعفر كاشانی به بازیكنان اعلام كرد كه این موضوع نباید در بازی آنها خلل ایجاد كند و باید بازیكنان همچنان با قدرت به كار خود ادامه دهند. در جریان این جلسه و صحبت‌های بعد از آن، سیدجلال حسینی از حواشی و شایعاتی كه برای او به وجود آمده بسیار عصبانی بود و از باشگاه خواست با این شایعات به‌شدت برخورد كند. برخی رسانه‌ها از قول كاپیتان پرسپولیس نوشته بودند كه به‌دلیل اتفاقات اخیر از تیم‌ملی خداحافظی خواهد كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری