اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۹۱۳
آنهایی که عصبانیت برانکو را دیده‌اند باور نکرده‌اند که او همان سرمربی کروات و آرام پرسپولیس است.
۰۵:۰۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| آنهایی که عصبانیت برانکو را دیده‌اند باور نکرده‌اند که او همان سرمربی کروات و آرام پرسپولیس است. مردی که ناراحت است و از بی تفاوتی مدیران باشگاه پرسپولیس عاصی. او می‌داند اگر پرسپولیس تقویت نشود، با توجه به بازیکنانی که از دست داده و به تراکتورسازی تقدیمشان کرده، کار مشکلی برای ادامه صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی پیش رو دارد. به همین دلیل است که برانکو این شرایط را برنتابیده و در خفا با مدیران پرسپولیس بگو مگو کرده است. برانکو که عادت ندارد عصبانیت خود را رسانه‌ای کند، همچنان به تعامل با مدیران پرسپولیس می‌اندیشد. مگر اینکه ظرف روزهای آینده پرسپولیس در جذب بازیکنان لیست برانکو ناکام بماند. آن وقت می‌توانیم منتظر طغیان برانکو باشیم.

سیدجلال حسینی درست می‌گوید. پرسپولیس در اوج بلاتکلیفی قرار دارد. نه خبری از پرداخت پول به بازیکنان است و نه پوشش نقاط ضعف با جذب ستاره‌های لیگ. ستاره‌هایی که فقط چهار نفر از آنها در لیست اولیه برانکو حضور دارند و نام شان در دفتر پروفسور نوشته شده. لیست اولیه برانکو را این چهار بازیکن تشکیل می‌دهند. شجاع خلیل‌زاده، ایگور پراهیچ، شایان مصلح و در نهایت سروش رفیعی. بازیکنانی که هر یک با مشکلاتی برای حضور در پرسپولیس مواجه هستند. شجاع خلیل‌زاده با سپاهان قرارداد دارد و نیم‌فصل دیگر باید در این تیم بماند. او بارها با مدیران سپاهان و عبدا... ویسی علاقه‌اش به حضور در پرسپولیس را در میان گذاشته اما هر بار با مخالفت آنها روبه‌رو شده است.
خلیل‌زاده البته هیچ گاه مدیران پرسپولیس را برای دریافت رضایتنامه در اصفهان ندیده. یعنی همیشه خودش بوده و خودش. نه مسوولی از باشگاه پرسپولیس برای شجاع و جذب او قدم برداشته و نه کسی در راستای انتقال او نامه نگاری انجام داده. جذب شجاع توسط پرسپولیس در همین خلاصه شده که او را می‌خواهند و خودش دنبال دریافت رضایتنامه برود.
شایان مصلح نیز همین مشکل را دارد. او در سپیدرود به قدری درخشیده که برانکو برای جذبش ابراز علاقه کرده و نام او را در لیست خود نوشته. مصلح نیز برای حضور در پرسپولیس و امضای قرارداد با این تیم مشکلی به نام رضایتنامه دارد. مشکلی که با توجه به صدرنشینی سپیدرود در لیگ یک و شانس بالای این تیم برای لیگ برتری شدن به مانعی بزرگ برای حضور مصلح در پرسپولیس تبدیل شده.
در ماجرای مصلح هم هیچ مدیری از پرسپولیس با مسوولان سپیدرود تماسی برقرار نکرده و خواستار رضایتنامه نشده است. فقط در رسانه‌ها نام مصلح به عنوان گزینه خرید پرسپولیس مطرح شده و دیگر کسی از مراحل انجام این انتقال خبری ندارد. موضوعی که صدای علی نظرمحمدی، سرمربی جوان سپیدرود را در آورده. مربی موفقی که مدعی شده بحث انتقال مصلح به پرسپولیس که در رسانه‌ها نهایی نمی‌شود. طبق قانون باشگاه پرسپولیس باید درخواست رضایتنامه بدهد تا مصلح را جذب کند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و این مدافع چپ 23 ساله سردرگم مانده است.
سروش رفیعی را می‌توان ستاره فصل نقل و انتقالات معرفی کرد. بازیکنی توانا که به گفته خودش خدمت سربازی را به پایان رسانده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. پرسپولیس در تمام روزهای اخیر فقط با رفیعی مذاکره کرده و دور یک میز نشسته اما به نقطه‌ای مشترک با او نرسیده. مدیران پرسپولیس حتی با رفیعی که نزدیکانش می‌گویند علاقه‌مند است پیراهن این تیم را بپوشد به توافق نرسیده‌اند. بازیکنی که آزاد است و مثل بقیه نیازی به رضایتنامه ندارد.
ایگور پراهیچ هم سرنوشتی مشابه سه بازیکن دیگر دارد. او با نفت قرارداد دارد اما تنها به شرطی می‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد که یک بازیکن از بین پلی یانسکی و ولادیمیر پریموف از جمع شاگردان برانکو جدا شوند. دو بازیکنی که ابتدای فصل و با سر و صدای فراوان پیراهن پرسپولیس را پوشیدند اما هرگز بازیکنانی نبودند که گره از کار این تیم بگشایند.
برانکو علاقه‌ای به ادامه کار با این دو بازیکن اوکراینی ندارد اما هنوز موفق نشده مدیران باشگاه را متقاعد کند. آنهایی که نه برای جذب بازیکن جدید و تقویت پرسپولیس تلاش می‌کنند و نه برای خالی کردن لیست و دیپورت بازیکنان اوکراینی. همین بی تفاوتی مدیران پرسپولیس باعث شده تا برانکو عصبانی‌تر از همیشه در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
او قبل از سفر به کرواسی و آغاز تعطیلات، تصور می‌کرد به محض بازگشت بازیکنان جدید پرسپولیس جذب شوند. او هرگز این اوضاع نامناسب را پیش بینی نمی‌کرد. اوضاعی آشفته که نه می‌تواند بازیکن خارجی جذب کند و نه داخلی. به همین دلیل هم هست که در تمرین یکی دو روز قبل، برای نخستین بار صدای فریاد او شنیده شد. برانکو که همیشه به متانت شهره است خطاب به مدیران پرسپولیس گفته: «خودتان را مسخره کرده اید. یک بازیکن نمی‌توانید جذب کنید. با این شرایط نمی‌توانیم قهرمان شویم.»
آنهایی که عصبانیت برانکو را دیده‌اند باور نکرده‌اند که او همان سرمربی کروات و آرام پرسپولیس است. مردی که ناراحت است و از بی تفاوتی مدیران باشگاه پرسپولیس عاصی. او می‌داند اگر پرسپولیس تقویت نشود، با توجه به بازیکنانی که از دست داده و به تراکتورسازی تقدیمشان کرده، کار مشکلی برای ادامه صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی پیش رو دارد. به همین دلیل است که برانکو این شرایط را برنتابیده و در خفا با مدیران پرسپولیس بگو مگو کرده است.
پس از تماشای عصبانیت برانکو، یکی از مدیران پرسپولیس تاکید کرده که در نقل و انتقالات نقشی ندارد. همان مدیری که درباره نقش او در حضور اوکراینی‌ها و قراردادشان با پرسپولیس حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. برانکو که عادت ندارد عصبانیت خود را رسانه‌ای کند، همچنان به تعامل با مدیران پرسپولیس می‌اندیشد. مگر اینکه ظرف روزهای آینده پرسپولیس در جذب بازیکنان لیست برانکو ناکام بماند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری