اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۶۹۴
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:نمی‌دانم علی‌عسگری در چه موردی صحبت کرده، ولی تیم بعدی او که مشخص شد و او در آنجا بازی کرد، همه می‌فهمند چرا او از سیاه‌جامگان رفت.
۲۱:۰۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان در تعطیلات نیم‌فصل گفت: تمرینات به‌خوبی برگزار می‌شود و مهدی هاشمی‌نسب هم به جمع ما اضافه شده و قرار است نکیسا که چند روزی در اینجا حضور داشت و برای انجام برخی امور به تهران سفر کرده، فردا مجدداً در تمرینات حضور پیدا کند.

وی در خصوص اینکه هاشمی‌نسب و نکیسا در چه سمتی فعالیت می‌کنند، گفت:هاشمی‌نسب دستیار خداداد عزیزی محسوب می‌شود و به‌خاطر اینکه برای او کارت بگیریم، اعلام شد که سرپرست باشد، اما او در اصل دستیار خداداد عزیزی است. نکیسا هم نه‌به‌عنوان سرپرست بلکه به‌عنوان کمک در کنار خداداد عزیزی قرار خواهد داشت.

عباسی با بیان اینکه میلاد میداوودی، علیرضا جلیلی، وحید عسگری و آذرپاد بازیکنان جدید سیاه‌جامگان هستند، گفت: به‌دنبال جذب عباس مرداسی مدافع نفت آبادان هستیم و البته هنوز این موضوع قطعی نشده است. در مورد بقیه بازیکنان هم کادر فنی تصمیم‌گیری کرده و اسامی مدنظر را به ما خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان تأکید کرد: محمدرضا خانزاده و ایوب کلانتری از جمع ما جدا شده‌اند و حمید علی‌عسگر هم شنیده‌ام که قصد جدایی دارد.

وی در خصوص اینکه علی‌عسگر مدعی شده به‌خاطر شرایط سیاه‌جامگان و بدقولی‌ها نمی‌خواهد در این تیم بماند گفت: نمی‌دانم علی‌عسگری در چه موردی صحبت کرده، ولی تیم بعدی او که مشخص شد و او در آنجا بازی کرد، همه می‌فهمند چرا او از سیاه‌جامگان رفت! ما بدقولی خاصی نکردیم و در مرحله اول به قول‌هایمان عمل کردیم. در مرحله دوم هم هنوز چند روز از نیم‌فصل گذشته و فکر نمی‌کنم به مرحله‌ای رسیده باشیم که او تصور بدقولی داشته است.

عباسی در پایان در خصوص اینکه آیا تیمش راهی اردو می‌شود یا خیر، گفت: تیم در مشهد تمرین می‌کند و اردویی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری