اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۹۵۶
به نظر می‌رسد پس از آنکه پنالتی پرسپولیس در دقیقه 60 بازی با استقلال خوزستان توسط حسین ماهینی خراب شد، برانکو تصمیم گرفت بازیکن دیگری را پنالتی‌زن اول تیمش معرفی کند.
۰۳:۳۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در بازی دوستانه اخیر پرسپولیس برابر شهرداری ورامین، رامین رضاییان پشت ضربه پنالتی ایستاد و از قضا ضربه خودش را هم تبدیل به گل کرد تا این مسئله به اثبات برسد.

خاطرتان باشد فصل گذشته پرسپولیس تهران یکی از نومیدکننده‌ترین فصول تاریخ خود را در ضربات پنالتی پشت سر گذاشت؛ از مهدی طارمی بگیرید تا کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و حتی همین رامین رضاییان ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا هواداران را در آه و حسرت فرو ببرند. چه بسا اگر پرسپولیسی‌ها در فصل گذشته ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل می‌کردند، می‌توانستند قهرمانی لیگ پانزدهم را هم جشن بگیرند اما این‌طور نشد البته بر خلاف فصل گذشته پرسپولیس در فصل جاری فقط یک پنالتی به دست آورده است.

ظاهراً آنالیز عادل فردوسی‌پور روی تخصص مهدی طارمی در گرفتن پنالتی باعث شد که داوران حساس‌تر شده و مدافعان حریف نیز با حواسی جمع‌تر مقابل مهاجم اول پرسپولیس بازی کنند، با این وجود برانکو امیدوار است در لیگ شانزدهم جبران مافات کند. تاکنون پرسپولیس دو پنالتی در لیگ برتر به دست آورده که یکی را حسین ماهینی مقابل نفت تهران تبدیل به گل کرد و دیگری را همان‌طور که اشاره شد برابر استقلال خوزستان هدر داد. با توجه به آنچه در بازی دوستانه مقابل شهرداری ورامین دیدیم به احتمال فراوان رامین رضاییان پس از ناکامی حسین ماهینی، پنالتی‌زن اول پرسپولیس خواهد بود. فراموش نکنید امید عالیشاه که پنالتی‌زن دوم پرسپولیس محسوب می‌شود ظاهراً می‌خواهد سرباز شود و به تراکتورسازی تبریز برود!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری