اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۵۲۹
بررسی آمار گلزنان لیگ‌های معتبر نشان دهنده رتبه بالای آلمان و برتری آماری اوبامیانگ می باشد.
۲۱:۲۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که ساسان انصاری با ادامه نمایش فوق العاده خود و گلزنی مقابل استقلال خوزستان، آمار گلزنی هایش را به عدد 10 رساند. پشت سر این بازیکن مرتضی تبریزی با 9 و محمد قاضی با 7 گل قرار دارند.

برای مقایسه شرایط گلزنی بازیکنان ایرانی و اروپایی، نگاهی به گلزنان لیگ های معتبر دنیا داشته ایم. برای این مقایسه 5 لیگ انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و هلند در نظر گرفته شده است و البته با توجه به اینکه اکثر لیگ های معتبر از هفته 13 گذر کرده اند، آمار گلزنان برتر این لیگ ها تا هفته سیزدهم مورد بررسی قرار گرفته است.

لیگ جزیره؛ کاستا
لیگ جزیره در پایان هفته سیزدهم دیگو کاستا را با 11 گل در صدر می دید و پس از او سانچز با 8 گل و آگوئرو با 7 گل قرار گرفته بودند. کاستا در حال حاضر با 13 گل صدرنشین است. سانچز 11 گله شده و آگوئرو با محرومیتی که با ان مواجه شد در همان عدد 10 باقی مانده است.


لالیگا؛ رونالدو
کریستانو رونالدو از تیم رئال مادرید با 10 گل در پایان هفته سزدهم صدرنشین گلزنان لالیگا به شمار می رفت. پس از او مسی و سوآرز با 9 و 8 گل قرار داشتند. البته این آمار در حال حاضر و با غیبت رونالدو و گل نزدن او در ال کلاسیکو تحت تاثیر قرار گرفته و مسی موفق شده با 11 گل در رده اول باشد، و سوآرز با 10 گل در کنار رونالدو قرار گرفته است.


سری آ؛ ادین ژکو، ایکاردی، بلوتی در یک رتبه
پایان هفته سیزدهم لیگ ایتالیا مصادف بود با سه بازیکن 10 گله. ادین ژکو، مائورو ایکاردی و بلوتی به ترتیب در پایان این هفته با 10 گل در صدر جدول قرار داشتند. البته در حال حاضر ژکو و ایکاردی 12 گله هستند و بلوتی با 11 گل آن ها را تعقیب می کند.

بوندسلیگا؛ اوبامیانگ
مهاجم تیم دورتموند که سال گذشته نمایش درخشانی داشت، در فصل جدید هم به نمایش های خوب خود ادامه داده است. اوبامیانگ در پایان هفته سیزدهم بوندسلیگا با آمار جالب 15 گل صدرنشین گلزنان به حساب می آید. آماری که این بازیکن را برترین گلزن لیگ های معتبر دنیا معرفی

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری