اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۴۵
در شرایطی كه هنوز سه هفته به پایان نیم‌فصل اول و آغاز نقل‌وانتقالات زمستانی زمان باقی مانده، برانكو رسما اعلام كرد شایعات در مورد سرباز شدن احمد نوراللهی و انتقال او به تراكتورسازی درست است...
۰۴:۰۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| در شرایطی كه هنوز سه هفته به پایان نیم‌فصل اول و آغاز نقل‌وانتقالات زمستانی زمان باقی مانده، برانكو رسما اعلام كرد شایعات در مورد سرباز شدن احمد نوراللهی و انتقال او به تراكتورسازی درست است. به این ترتیب نوراللهی در سه بازی آینده صرفا «میهمان» پرسپولیس خواهد بود و پس از آن باید به رقیب مستقیم این تیم در راه كسب عنوان قهرمانی بپیوندد! در مورد احمد و جدایی‌اش تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد اما شاید تا حدی می‌شد این تصمیم را درست و منطقی دانست. به هر حال برانكو اصرار دارد تیمش همیشه فقط با یك هافبك دفاعی بازی كند و در این مورد هم انتخاب او كمال كامیابی‌نیاست. نوراللهی هم می‌توانست به جای نشستن روی نیمكت پرسپولیس، از این فرصت استفاده كند و در یك تیم نظامی، مساله خدمت سربازی‌اش را برای همیشه حل كند. نكته نگران‌كننده اما جایی است كه برانكو احتمال جدایی امید عالیشاه را هم رد نمی‌كند و می‌گوید ممكن است وینگر چپ سرخپوشان نیز در همین زمستان راهی خدمت سربازی شود. آیا كسی می‌داند برانكو دقیقا دارد با خودش و تیمش چه می‌كند؟

ساسان دوم؟
امید عالیشاه قطعا یكی از بهترین بازیكنان پرسپولیس در چهار فصل گذشته بوده و در هر دو نایب‌قهرمانی سرخپوشان در لیگ‌های سیزدهم و پانزدهم نقش موثری داشته است. او امسال هم در اوج دوران بلوغ فوتبالش قرار دارد و اتفاقا از همان ابتدای فصل جزو انتخاب‌های اصلی برانكو برای تركیب ابتدایی تیم بود. با این وجود این اواخر روابط شاگرد و مربی رو به سردی گذاشته؛ برانكو ابتدا به دلایلی نامشخص در دو بازی عالیشاه را از تركیب اصلی خارج كرد و حالا هم بدون اینكه چندان مقاومت كند، از احتمال سرباز شدن امید بین دو نیم‌فصل حرف می‌زند! راستی مگر پرسپولیس چند بازیكن باكیفیت در اختیار دارد كه در آستانه مسابقات مهم نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا، برانكو به همین راحتی از جدایی عالیشاه حرف می‌زند؟ نوراللهی جزو معدود بازیكنانی بود كه فاصله تركیب اصلی و نیمكت را كم می‌كرد. مربی كروات به راحتی احمد را از دست داد و حالا هم ظاهرا همین خواب را برای امید می‌بیند؛ اما چرا؟ آیا عالیشاه هم قرار است ساسان انصاری دوم باشد؟ آیا پرسپولیسی كه پارسال به دلیل گل‌های خورده زیاد قهرمانی را از دست داد، امسال قرار است به خاطر گل‌ها زده كم همین كابوس را تكرار كند؟ این طور به نظر می‌رسد كه برانكو به شكل عجیبی دارد زیر پای خودش را جارو می‌كند و شاید لازم است كادر مدیریتی باشگاه این مربی را مهار كند!

 بدترین بازی‌ها بدون امید
برانكو در حالی نسبت به نگه داشتن امید عالیشاه در پرسپولیس تمایل چندانی نشان نمی‌دهد كه این بازیكن تاثیر قابل توجهی در كیفیت نمایش‌های پرسپولیس دارد. اگرچه شاید عالیشاه امسال هنوز مثل امید پارسال نشده اما همچنان می‌شود به راحتی مساله اثرگذاری او روی كار تیمی قرمزها را حس كرد. شاید بین هواداران نوعی اجماع وجود داشته باشد كه ضعیف‌ترین نمایش‌های امسال پرسپولیس برابر تیم‌هایی مثل استقلال‌خوزستان و ماشین‌سازی بوده كه عالیشاه در هردوی آنها غیبت داشته است! حتی برابر استقلال تهران هم كه قرمزها چندان خوب نبودند، مساله تغییر پست ناگهانی امید و جابه‌جایی منطقه بازی او با فرشاد احمدزاده مطرح بود. به هر حال باید دید برانكو با قبول جدایی عالیشاه، بیش از پیش خودش را خلع سلاح می‌كند یا نه.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری