اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۰۴۴

مهاجم پیکان نمی‌تواند یار کمکی پرسپولیس باشد

در چند روز گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی ها برای حضور قدرتمند در آسیا چشم به مهاجم نیجریه ای پیکان دارند.
۰۲:۵۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| در چند روز گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی ها برای حضور قدرتمند در آسیا چشم به مهاجم نیجریه ای پیکان دارند. گفته می شد شایعه‌ها ادعا کرده‌اند که بعد از بازی پرسپولیس و پیکان، برانکو جذب گادوین منشا را از مدیران باشگاه طلب کرده و حتی در این مورد از آنها قول گرفته است.
با توجه به مشکل این روزهای پرسپولیس در گلزنی، جذب یک مهاجم ششدانگ طبیعی‌ترین خواسته سرمربی کروات می‌تواند باشد اما گذشته از اینکه منشا تا پایان فصل با پیکان قرارداد دارد، پرسپولیسی‌ها هم مذاکره با جذب او را تکذیب کرده‌اند. همین دو روز پیش و به محض مطرح شدن شایعه قرمزپوش شدن مهاجم نیجریه‌ای پیکان، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که هیچ مذاکره و حتی درخواستی برای جذب منشا نداشته است. تکذیبیه‌ای که کمی بعد از زبان حمید مطهری مربی پیکان هم تکرار شد: «ما به منشا نیاز داریم و هیچ مذاکره‌ای هم با باشگاه پیکان برای انتقال این بازیکن به پرسپولیس انجام نشده است.»
با یادآوری اینکه خداداد عزیزی سال‌ها پیش به عنوان یار کمکی پرسپولیس را در رقابت‌های آسیایی همراهی کرده بود، شایعه شد که باشگاه منشا را برای لیگ قهرمانان می‌‌خواهد. حال آنکه حتی همراهی منشا با پرسپولیس به عنوان یار کمکی در آسیا هم ممکن نیست چرا که طبق قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها بازیکنانی می‌توانند یک تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کنند که عضو هیچ تیم دیگری نباشند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین