اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۸۳۶

اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از برنتفورد

اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از برنتفورد
زنبورهای لندن از پایان همکاری‌ با هافبک ایرانی‌شان در انتهای فصل جاری خبر دادند.
۱۴:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

سایت رسمی باشگاه برنتفورد انگلیس اعلام کرد که با پایان فصل جاری لیگ برتر جزیره، با 5 بازیکن خداحافظی خواهد کرد که یکی از آنها هافبک ایرانی این تیم، سامان قدوس است.

علاوه بر قدوس، شانون باپتیستا و چارلی گود که قرارداد آنها هم مانند قرارداد قدوس تا پایان فصل اعتبار داشت، برنتفورد را ترک خواهند کرد. نیل موپای و و سرخیو رگیلون هم که بازیکنان قرضی برنتفورد بودند، به تیم‌های اصلی‌شان، به ترتیب اورتون و تاتنهام بازخواهند گشت.

قدوس تابستان سال گذشته با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بی‌میلی باشگاه برای حفظ او، قراردادش را یک ساله تمدید کرد. در مجموع دوران حضورش در برنتفورد 107 بازی انجام داد و 5 گل هم به ثمر رساند. یکی از گل‌های او که در پیروزی 3 بر صفر برنتفورد مقابل برنلی به ثمر رسید، عنوان زیباترین گل لیگ برتر در ماه اکتبر را از آن خود کرد.

 

فیل جیلز مدیر ورزشی باشگاه برنتفورد درباره قدوس گفت: سامان یکی از بهترین افرادی است که من در فوتبال با آنها آشنا شده‌ام. او همیشه مثبت‌اندیش است و هر روز در تمرینات تمام تلاشش را انجام می‌دهد.  برگردان او به برنتفورد در تابستان سال گذشته تصمیم آسانی بود و او هم نشان داد که کاملاً لیاقتش را داشت. برنتفورد همیشه از او استقبال می‌کند و البته ما نباید احتمال برگشتن او به تیم‌مان در آینده را رد کنیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین