اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۹۰

تصمیم جدید ستاره سرخپوشان

ستاره بایرن مونیخ بعد از ضربه‌های پنالتی که در بازی‌های اخیر از دست داده است تاکید کرد دیگر پشت ضربه پنالتی قرار نمی‌گیرد.
۱۰:۱۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بیلد نوشت: توماس مولر یکی از بهترین بازیکن بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان به شمار می آید. او در سال‌های حضورش در جمع باواریایی‌ها، همواره مشتریان زیادی داشته است اما هیچ گاه این تیم آلمانی را ترک نکرد.

مولر در فصل جاری شرایط خوبی ندارد. او در هفت بازی که برای بایرن در فصل جاری بوندسلیگا به میدان رفته است، موفق به گلزنی نشده اما سه پاس گل داده است. البته او در لیگ قهرمانان اروپا، دو گل وارد دروازه حریفان کرده است.

موضوع نگران کننده درباره مولر، ضربات پنالتی است که به صورت پیاپی از دست می دهد. او پنج ضربه پنالتی پیاپی را از دست داده است که آخرین بار در دیدار برابر آوگسبورگ در جام حذفی آلمان بود که البته با پیروزی سه بر یک بایرن مونیخ به پایان رسید.

ستاره بایرن مونیخ بعد از این اتفاق‌ها گفت: از دست دادن ضربات پنالتی من را نگران کرده است. تصمیم گرفتم دیگر پنالتی نزنم. تلاش می‌کنم در امر گلزنی و بازی‌سازی به تیمم کمک کنم. از این پس به هم‌تیمی‌هایم اجازه می دهم پنالتی بزنند.

بایرن مونیخ با 20 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های بوندسلیگا قرار دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مولر بایرن مونیخ
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین