اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۷۳۶
گواردیولا: هرگز با یوونتوس مذاکره‌ای نداشته‌ام اما ایتالیا غذاهای خوشمزه‌ای دارد
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی شایعه‌ای که چند سال پیش درباره احتمال مربیگری‌اش در یوونتوس منتشر شده بود را تکذیب کرد.
۱۵:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

با فرا رسیدن بازی‌های ملی و تعطیلی موقت فوتبال باشگاهی، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی هم فرصتی برای استراحت دادن به خودش پیدا کرده و به همین منظور سفری به ایتالیا انجام داده است. او برای شرکت در یک مراسم به منطقه پیه‌مونته (منطقه‌ای که خانه تیم فوتبال یوونتوس محسوب می‌شود) سفر کرد. گواردیولا در این مراسم به سؤالات چند خبرنگار هم پاسخ داد که یکی از آنها درباره شایعه مربیگری او در یوونتوس بود که سال 2019 منتشر شد، همان زمانی که بانوی پیر ماسیمیلیانو آلگری را اخراج کرد.

گواردیولا در این باره گفت: من و یونتوس هرگز با یکدیگر مذاکره‌ای نداشتیم اما غذاهای ایتالیایی خوشمزه‌اند. من واقعاً ایتالیا را دوست دارم و برای سپری کردن تعطیلات به اینجا می‌آیم.

سرمربی اسپانیایی در ادامه درباره تفاوت سبک مربیان ایتالیایی از جمله ماسیمیلیانو آلگری سرمربی فعلی یوونتوس و روبرتو دزربی مربی برایتون اشاره داشت. او در واکنش به انتقادات از آلگری به خاطر سبک بازی تدافعی تیمش و بالعکس تمجیدهای صورت گرفته از دزربی به دلیل بازی‌های تماشایی مردانش گفت: آیا شما فکر می‌کنید که از بین آلگری که مربی یوونتوس است یا دزربی فقط یک کدام‌شان می‌خواهد برنده باشد و دیگر نمی‌خواهد؟ این یک بحث قدیمی است، فراتر از قدیمی. آلگری فکر می‌کند که با این شیوه بازی می‌تواند برنده باشد و دزربی معتقد است به شیوه‌ای دیگر می‌تواند برنده باشد. می‌گویند که آلگری به جنبه زیبایی شناختی بازی توجهی ندارد و فقط به فکر کسب پیروزی است و به همین دلیل هم از تیمش می‌خواهد برای کسب نتیجه بازی کند.

گواردیولا افزود: در نهایت به جمله‌ای می‌رسیم که ماسیمو راگاتزینی باور داشت. او گفت باید یک سرمربی را آزاد گذاشت تا کاری که احساس می‌کند درست و لازم است را انجام دهد. رسیدن به پیروزی هدف تمام مربیان است. من هرگز از یک مربی نشنیده‌ام که بگوید " نه من دنبال پیرزی نیستم و فقط می‌خواهم تیمم زیبا بازی کند و تاکتیک ابداع کنم"، همان‌طور که هرگز ندیده‌ام بازیکنی در زمین بازی نخواهد خوب بازی کند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آلگری یوونتوس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری