اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازار امروز، شنبه 8 اردیبهشت 1403 نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.
۱۳:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت خودرو امروز، شنبه 8 اردیبهشت 1403 با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نداشته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

در روز جاری قیمت خودرو‌های داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده‌اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و 170 میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی  ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با قیمت 747 میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقاء) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچگونه تغییری نداشته و با قیمت 718 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت 542 میلیون تومان می‌توان خرید کرد. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده‌اند.

خودرو داخلی1_page-0001 (1)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودرو‌های مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری ندارند.

آریزو 5 اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو 417 میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو 8 پرو (هیبرید) در حال حاضر 3 میلیارد و 165میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S5 از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما 8 اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و 935 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو خارجی2_page-0001 (1)

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین