اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۴۶۴۲
آلگری: گل به خودی گاتی زشت بود اما بدون آن هم می‌باختیم
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از باخت سنگین شاگردانش در خانه ساسولو از عملکرد آنها انتقاد کرد.
۰۵:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

رضایت ماسیمیلیانو آلگری از شاگردانش در یوونتوس یک هفته هم دوام نیاورد. او که هفته پیش از آنها به خاطر پیروزی‌شان مقابل یوونتوس کلی تعریف و تمجید کرده بود، این بار مردانش را به خاطر باخت عجیب 4 بر 2 شب گذشته (شنبه) در خانه ساسولو در هفته پنجم سری A مورد انتقاد قرار داد، به خصوص مدافع تیم فدریکو گاتی که در وقت‌های تلف شده نیمه دوم با یک پاس رو به عقب عجیب منجر به گل به خودی، کمر تیمش را شکست.

آلگری پس از اولین باخت یوونتوس در فصل جدید سری A ابتدا به اشتباه مرگبار و باورنکردنی گاتی اشاره داشت و گفت: او تا الان اشتباه کرده و در ادامه حرفه‌اش اشتباهات بیشتری هم مرتکب خواهد شد. فکر می‌کنم گاتی 30 بازی برای یوونتوس انجام داده باشد. او باید خونسردی‌اش را حفظ کند. اشتباهش زشت بود، اما به هر حال فرقی به حال ما نداشت و بدون آن هم ما بازی را باخته بودیم. الان کاری که باید انجام دهیم این است که ساکت بمانیم و حواس‌مان را برای بازی بعدی برابر لچه جمع کنیم. این فصل فقط یک تیم نباخته که آن هم اینتر است.

آلگری که در نشست خبری پیش از بازی پیش‌بینی کرده بود این مسابقه خطرناک است، افزود: تیم ما از پنجشنبه هفته گذشته غرق در سرخوشی بود. مردم می‌گفتند یوونتوس امسال قهرمان می‌شود، اما دیدید که اینطور نیست. هدف ما کسب یکی از چهار رده بالای جدول است که آن هم کار سختی خواهد بود. باید حواس‌مان باشد که بردن هر بازی ما را بی‌نهایت به چالش خواهد کشید. یک شکست زشت را متحمل شدیم و سه‌شنبه باید آن را جبران کنیم.

علاوه بر گاتی، دروازه‌بان یوونتوس وویچخ شزنی هم با دفع اشتباهش که منجر به گل اول حریف شد، در باخت بانوی پیر نقش پررنگی داشت. با این حال آلگری قصد ندارد او را مجازات کند. سرمربی بیانکونری گفت: شزنی در بازی بعدی هم در ترکیب اصلی خواهد بود، اما مقابل لچه ترکیب ما تغییرات دیگری خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس آلگری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری