اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۵۲۷

آقای تاج! فقط حرف می زنید، هیچکس هم برای حرفهایتان تره خرد نمی کند

آقای تاج! فقط حرف می زنید، هیچکس هم برای حرفهایتان تره خرد نمی کند
مهدی تاج این روزها کار کردن را کنار گذاشته و فقط حرف می‌زند. فرقی هم نمی‌کند کجا باشد. او یا از تریبون برنامه‌های من‌درآوردی فدراسیون فوتبال استفاده می‌کند یا منتظر می‌ماند تا بعد از این برنامه‌های بی‌فایده در جمع خبرنگاران حرف بزند، یا اینکه در اقدامی جالب توجه هر دو را با هم انتخاب می‌کند، یعنی هم سخنرانی می‌کند و هم در جمع خبرنگاران حرف می‌زند.
۱۱:۳۴ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

رئیس فدراسیون فوتبال این روزها حرف زدن را به جای کار کردن انتخاب کرده، البته انتخاب بدی هم نیست به هر حال هزینه ندارد. حرف باد هواست و بعد از اینکه توخالی از آب درآمد، می‌تواند تکذیبش کند. اما جناب تاج این روزها که به بهانه‌های واهی فقط در حال سخنرانی و گفتگو هستید بد نیست کمی هم به خودتان زحمت بدهید حداقل کاری انجام دهید تا فوتبال به سروسامانی برسد. حواستان باشد به هر حال فدراسیون فوتبال هم مسئول روابط‌عمومی دارد و هم سخنگو که می‌توانند بخشی از این حرف‌ها را برعهده بگیرند تا دهان مبارک شما خسته نشود.
مهدی تاج در حالی حرف زدن را انتخاب کرده که فوتبال تا دلتان بخواهد کار زمین مانده دارد. نمونه‌اش همین قانون سقف بودجه باشگاه‌ها و سقف قراردادهاست که برخلاف ادعای جناب رئیس هیچ کدام از باشگاه‌ها تره هم برایش خرد نکردند و هر کس هر چقدر که دوست دارد خرج می‌کند، قراردادها هم که سر به فلک کشیده است. یا بحث کمک‌داور ویدئویی که با تمام قمپز در کردن‌های مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال باز هم عقیم مانده و باید یک فصل دیگر هم اشتباهات وحشتناک داوری را تحمل کنیم.

این چند مورد را بگذارید کنار انبوه دیگر کارهای زمین مانده فوتبال تا متوجه شوید اوضاع از چه قرار است. البته فراموش نکنید که مهدی تاج خوب می‌داند باید کدام مسیر را برای حرکت انتخاب کند. او می‌داند که این مشکلات لاینحل تنها با جدایی امثال او از فوتبال برطرف می‌شود. بنابراین بهترین انتخاب را کرده که تنها حرف می‌زند. هر روز بیشتر از دیروز، تاج به جای تمام اعضای فدراسیون حرف می‌زند از نایب‌رئیس و سخنگو گرفته تا رئیس کمیته داوران و رئیس سازمان لیگ. اصلاً بد نیست پیشنهاد دهیم اگر در فدراسیون‌های دیگر هم مشکل حرف زدن وجود دارد از مهدی تاج استفاده کنند و خودشان به کارهایشان برسند تا حداقل برخلاف فوتبال کارهای عقب‌مانده و زمین‌مانده‌شان را انجام دهند و پیشرفت کنند.

 

 

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین