اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۴۱

انتقادات از تیم ملی منصفانه نیست

شهاب گردان دروازه‌بان پدیده و محمدرضا خلعتبری طی چند روز گذشته در پست‌هایی در اینستاگرامشان حرف از دلتنگی برای یكدیگر زده بودند...
۲۰:۲۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| شهاب گردان دروازه‌بان پدیده و محمدرضا خلعتبری طی چند روز گذشته در پست‌هایی در اینستاگرامشان حرف از دلتنگی برای یكدیگر زده بودند. خیلی‌ها این پست‌های مشترك را دلتنگی برای دوران سپاهان عنوان كرده بودند. گردان در همین رابطه گفت‌وگویی با همشهری‌ورزشی انجام داد.
  •    ماجرای پست‌های مشتركت با خلعتبری چیست؟
ماجرای خاصی ندارد و فقط دلتنگ همدیگر هستیم. من و محمدرضا ۱۰، ۱۱سال در کنار هم بوده‌ایم. در ابومسلم، ذوب و سپاهان همبازی بودیم و رابطه خیلی خوبی داریم. این فصل که من مشهدم و او تبریز است، دلتنگ هم شده‌ایم. ما مثل دو برادر هستیم كه حالا در دو شهر مختلف بازی می‌كنیم. واقعا این پست‌ها داستان دیگری نداشت.
  •    خبر داری كه خلعتبری هم به تمرین گسترش بازگشت؟
بله، خبر دارم. خدا را شكر كه محمدرضا هم برگشت. قبلا هم گفته بودم كه مسئولان و كادر فنی اگر به محمدرضا اعتماد كنند نتیجه‌اش را می‌بینند. او بازیكن بزرگی است و می‌تواند در بازی‌های آینده به تیمش كمك كند. خلعتبری در سپاهان هم خیلی به تیم كمك كرده بود و یكی از مهره‌های اصلی محسوب می‌شد.
  •    شرایط تیم در این تعطیلات چطور است؟
امیدوار بودیم كه بازی جام‌حذفی برگزار شود تا حداقل بازی تداركاتی داشته باشیم اما حریف انصراف داد. ما هم فقط تمرین می‌كنیم و در خانه هستیم. باید این وضعیت را تحمل كنیم چون مسابقات تیم ملی در جریان است.
امیدوارم بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم که بهتر از گذشته باشد و دل مردم فوتبال‌دوست خراسان راشاد کنیم.
  •    بازی تیم ملی برابر ازبكستان چطور بود؟
 شاید خیلی‌ها انتقاد کنند که چرا زیبا بازی نمی‌کنیم. اگر این صحبت‌ها در خصوص تیمی باشگاهی بود منطقی بود اما وقتی در خصوص تیم ملی گفته می‌شود، به نظرم خیلی منطقی نیست. کی‌روش تاکنون نتیجه گرفته و توانسته به موفقیت‌های خوبی برسد. به تیم ملی در این دوره نیز خوشبینم و امیدوارم بتوانیم به بهترین نتایج در مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی دست یابیم.
  •    وضعیت مالی باشگاه پدیده هم مانند سیاه‌جامگان است؟
اوضاع مالی‌مان بد نیست؛ در واقع نه خوب است و نه بد. مانند سیاه‌جامگان نیستیم، وضعیت‌مان خیلی با آنها فرق دارد. بیشتر که فکر می‌کنم اصلا وضعیتمان با آنها قابل قیاس نیست. بندگان خدا اوضاع مالی خوبی ندارند. به هر حال تیمداری هزینه دارد و هرکسی از عهده‌اش برنمی‌آید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین