اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۷۸۷۵

جشنواره گل پالما با حضور بازیکنان ایران/ فاصله با بارسلونا حفظ شد

جشنواره گل پالما با حضور بازیکنان ایران  فاصله با بارسلونا حفظ شد
تیم فوتسال پالما در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا با حضور بازیکنان ایرانی خود به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.
۱۴:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱
وانانیوز|

در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا تیم پالما شب گذشته به مصاف تیم فعرنشین ریبرا ناوارا رفت و با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ به پیروزی رسید.

در این مسابقه که به میزبانی پالما برگزار شد، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش ایران هم برای پالما بازی کردند اما موفق به گلزنی نشدند.

جشنواره گل پالما با حضور بازیکنان ایران/ فاصله با بارسلونا حفظ شدمسلم اولادقباد

در دیگر بازی این هفته و در دیداری حساس، بارسلونای صدرنشین به مصاف تیم وایناآلبالی رفت که این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ به سود بارسا تمام شد.

با این نتایج رقم خورده، بارسلونا با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین باقی ماند و پالما با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد تا فاصله اش را با صدرنشین حفظ کند.

نکته قابل توجه این است که بازی‌های بارسلونا و پالما در هفته ششم لیگ اسپانیا زودتر از سایر تیم‌ها برگزار شد. در واقع هفته پنجم این بازی‌ها فردا و پس فردا (جمعه و شنبه) با مسابقات تمام تیم‌ها انجام می‌شود. پالما روز شنبه به مصاف لوانته خواهد رفت و بارسلونا هم فردا با ال‌پوزو دیدار می‌کند.

این برنامه ریزی به واسطه حضور بارسلونا و پالما در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است تا خللی در برنامه‌های لیگ اسپانیا و مسابقات داخلی این دو تیم صورت نگیرد.

 

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین