اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۰۴
یکی از سوالاتی که مدت‌هاست ذهن خیلی از فوتبالدوستان و مخصوصا هواداران تیم‌های قرمز لیگ برتری از جمله فولاد خوزستان، پرسپولیس و تراکتور را مشغول کرده این است که آیا سروش رفیعی با فولاد قرارداد دارد یا نه.
۰۳:۱۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| یکی از سوالاتی که مدت‌هاست ذهن خیلی از فوتبالدوستان و مخصوصا هواداران تیم‌های قرمز لیگ برتری از جمله فولاد خوزستان، پرسپولیس و تراکتور را مشغول کرده این است که آیا سروش رفیعی با فولاد قرارداد دارد یا نه. این سوال مدت‌هاست مطرح می‌شود اما هیچ جواب روشنی به آن داده نشد تا اینکه دیروز خود سروش با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود در مورد ابهاماتی که در مورد وضعیتش در نیم فصل وجود دارد، توضیح داد.

رفیعی در مورد صحبت‌های آجورلو که گفته بود او بازیکن آزاد است و البته ادعای فولادی‌ها در رابطه با داشتن قرارداد با او اعلام کرد: «من در مورد این مساله تا الان زیاد صحبت نکردم چون هم تراکتورسازی و هم فولاد را مثل خانه خودم می‌دانم و برایشان احترام زیادی قایلم اما اصل قضیه این است که قرارداد من با فولاد تمام شد و یک قرارداد جدید منعقد کردم با دهکردی مدیرعامل وقت باشگاه فولاد خوزستان که با توجه به شرایطی که برای من به وجود آمد و با توافقاتی که انجام گرفت، قرارداد مورد نظر لغو شد.»
این صحبت‌های سروش رفیعی در واقع آب پاکی بود روی دستان فولادی‌ها. بعد از آن هم یکی از مسوولان سازمان لیگ به صراحت اعلام کرد سروش رفیعی هیچ قراردادی با فولاد ندارد و در نیم فصل بازیکن آزاد به حساب می‌آید اما مسوولان باشگاه فولاد خوزستان در قبال این موضوع سکوت کردند که این مساله کمی عجیب است.
گفته می‌شود زمانی که علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد و به جای دهکردی امورات باشگاه را در اختیار گرفت، باید قرارداد سروش رفیعی را به هیات فوتبال می‌برد تا ثبت کند اما این کار را نکرد. به خاطر همین و البته علاقه‌ای که مردم خوزستان به سروش رفیعی دارند، مسوولان باشگاه فولاد ترجیح می‌دهند سکوت کنند تا خشم هواداران فولاد را برانگیخته نکنند. به هر حال این سکوت مسوولان باشگاه فولاد باعث سردرگمی کادرفنی این تیم هم شده چرا که نعیم سعداوی سرمربی قرمزپوشان اهوازی هنوز نمی‌داند باید برای سروش رفیعی جای خالی بگذارد یا اینکه به دنبال بازیکنی باشد که بتواند به تیم کمک کند. ظاهرا خود مسوولان باشگاه فولاد از بازگشت سروش رفیعی به تیمشان ناامید شدند اما به نظر می‌رسد این ناامیدی بی‌دلیل است چرا که قرارداد داخلی هم اعتبار دارد و می‌تواند باعث بازگشت رفیعی به این تیم شود.
هوشنگ نصیرزاده عضو کمیته حقوقی و تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال معتقد است هر گونه قرارداد داخلی دارای اعتبار است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کند: «از سال 92 هر گونه قرارداد داخلی دارای اعتبار است، حتی اگر روی پاکت سیمان نوشته شده باشد.» نصیرزاده در رابطه با اینکه آیا زمان‌دار شدن قرارداد داخلی باعث لغو آن می‌شود یا نه، می‌گوید: «هر گونه قرارداد داخلی اعتبار دارد و به این صورت نیست که با گذشت زمان باطل یا لغو شود. به محض اینکه طرفین قرارداد داخلی بستند و با هم توافق کردند یعنی نسبت به هم متعهد هستند. پس اگر قرارداد در هیات فوتبال یا فدراسیون ثبت نشد دلیل بر بی‌اعتباری آن نیست و کاملا معتبر است.»
با این اتفاقات و البته اینکه خود سروش رفیعی به صراحت اعلام کرده با فولاد قرارداد داخلی امضا کرده بود اما لغو شد، یعنی اینکه فولادی‌ها می‌توانند مدعی شوند رفیعی بازیکن آنهاست اما این بازیکن در ادامه صحبت‌هایش از توافقاتی حرف زد که اجرایی نشد. این مساله نقطه مبهم ماجرا است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری