اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۲۸
ستاره‌های فوتبال ایران قرار است امروز در یك بازی دوستانه مقابل ستاره‌های لالیگا به میدان بروند. جالب اینجاست كه این مسابقه برای تجلیل از جواد نكونام كاپیتان سابق تیم ملی بود ولی او به دلایلی عجیب از حضور در این بازی كناره‌گیری كرده و در بازی امروز حضور نخواهد داشت. خداداد عزیزی همبازی سابق نكونام هم از اتفاقات چند روز اخیر ناراحت است.
۱۳:۴۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| ستاره‌های فوتبال ایران قرار است امروز در یك بازی دوستانه مقابل ستاره‌های لالیگا به میدان بروند. جالب اینجاست كه این مسابقه برای تجلیل از جواد نكونام كاپیتان سابق تیم ملی بود ولی او به دلایلی عجیب از حضور در این بازی كناره‌گیری كرده و در بازی امروز حضور نخواهد داشت. خداداد عزیزی همبازی سابق نكونام هم از اتفاقات چند روز اخیر ناراحت است. او به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
  • آقای عزیزی، مثل اینكه در بازی امروز جواد نكونام حضور ندارد.
بله، همین‌طور است. البته این بازی قطعا برگزار می‌شود چون تیم ستاره‌های لالیگا به تهران آمده‌اند و ما هم قرار است بازی كنیم.
  • پس حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم كه یك آبروریزی بزرگ راه نخواهد افتاد؟
خب، اگر قرار بود این بازی لغو شود واقعا صورت خوشی نداشت. به هر حال آنها به ایران آمده‌اند و در نهایت قرار شد كه بازی كنیم.
  • چرا نكونام به یك‌باره استعفا داد؟
من دو روز پیش با نكونام حرف زدم. او گفت آقا خداداد هرچه شما بگویی قبول می‌كنم. در جلسه‌ای كه یاریار و علی پروین هم حضور داشتند صحبت كردیم. ما به رستوران رفتیم و با هم ناهار خوردیم. درباره همه دلخوری‌ها صحبت شد. نکونام هم حرف‌هایش را زد. در پایان تصمیم گرفتیم که این بازی مسابقه خداحافظی نکونام نباشد و ستاره‌های لالیگا و ستاره‌های ایران به مصاف یکدیگر بروند. همچنین در تاریخ 21آبان ماه نیز یک بازی برای خداحافظی جواد بین یاران نکونام و ستارگان فوتبال جهان برگزار شود. البته قرار شد نکونام امروز در بازی حضور پیدا کند. خودش هم پذیرفت.
  • پس چطور از این بازی استعفا داد؟
نمی‌دانم چه شد. من حتی روز سه‌شنبه در حال رفتن به تمرین بودم كه جواد با موبایل هاشمی‌نسب تماس گرفت. آنها با هم رابطه خوبی دارند و همیشه با هم تمرین می‌كنند. تلفن روی پخش بود كه من از جواد پرسیدم نمی‌خواهی در تمرین شركت كنی؟ جواد به من گفت خودم می‌خواهم تنهایی تمرین كنم، من هم گفتم كه این كار یعنی چه، ما به خاطر تو جمع شده‌ایم. او به من گفت پس من به برادرم زنگ می‌زنم تا استوك‌هایم را بیاورد و به تمرین بیایم. ما رفتیم سر تمرین اما نكونام نیامد. اگر قرار بود او در این بازی شركت نكند، پس بهتر بود كه خیلی شفاف این را به من می‌گفت. حركت او واقعا كمال بی‌معرفتی بود.
  • آیا از این كار نكونام ناراحت نیستید؟
حتما او دلایل خودش را دارد ولی من می‌گویم چرا نكونام قول داد و زیر قولش زد؟ من خداداد وقتی حرف می‌زنم تا پای جانم روی حرفم می‌ایستم، حتی اگر هیچ كس هم برای این بازی نیاید، من و هاشمی‌نسب دو نفره مقابل ستاره‌های لالیگا بازی می‌كنیم. البته خدا را شكر بازیكنان خوبی برای این بازی حاضر هستند و شرایط بدنی خوبی هم دارند. ما به این سادگی‌ها نمی‌بازیم.
  • علی كریمی واقعا مصدوم است كه در این بازی به میدان نمی‌آید؟
كریمی در بازی‌های ماه رمضان مصدوم شد. او از همان اول گفت كه مصدوم است.
  • ولی می‌گویند او به دلیل اختلاف با دایی نیامد.
خود دایی هم نیامد. من كاری به این مسائل ندارم و الان همه آماده این بازی هستیم. چند نفر مثل عنایتی، میرزاپور و خطیبی هم اضافه خواهند شد. فقط یك موضوعی را باید بگویم؛ این وسط باید احترام پروین حفظ شود. مگر ما چند تا علی پروین داریم؟من دوستی و رفاقتی نیز با او ندارم اما نمی‌توانم حرفش را به عنوان بزرگ‌تر خود زمین بزنم. به احترام پروین امروز به میدان می‌روم. به قول علی آقا هركسی آمد قدمش روی چشم. من به خاطر نكونام از مشهد به تهران آمدم و اگر قرار بود بازی نكند تكلیف همه مشخص بود. البته گلایه‌ای از نكونام ندارم.

غزال خشمگین
یكی از حاشیه‌های عجیب و غریب برگزاری بازی ستارگان ایران و لالیگا، به تغییر موضع شگفت‌انگیز علی پروین و خداداد عزیزی در مورد این مسابقه مربوط می‌شود. آنها كه چند روز پیش خیلی جدی پنبه این بازی را زدند و با مبهم خواندن آن مدعی شدند در چنین مسابقه‌ای شركت نخواهند كرد، ناگهان پای كار آمدند و خیلی سفت به برگزاری بازی كمك كردند. در همین راستا خداداد با جواد نكونام هم تماس گرفت تا كسی را كه بهانه اصلی برگزاری این بازی بوده، برای پا به توپ شدن در ورزشگاه آزادی راضی كند. ظاهرا نكونام ابتدا به عزیزی جواب مثبت داده اما بعد پشیمان شده كه همین مساله واكنش‌های تند و منفی خداداد را به همراه آورده است. غزال تیزپای فوتبال ایران در فاصله 24ساعت به آغاز این مسابقه، چند مصاحبه تند علیه نكونام انجام داده. این البته اولین باری نیست كه خداداد در حاشیه این قبیل مسابقات نمایشی و خیرخواهانه با بازیكنان خودی درگیر می‌شود.
چند ماه پیش كه ستارگان فوتبال ایران رودرروی پیشكسوت‌های رئال‌مادرید قرار گرفتند، خداداد با فرهاد مجیدی كدورت پیدا كرد. ظاهرا اعتراض خداداد متوجه خودخواهی‌های فرهاد مجیدی در زمین بوده است. همچنین به تازگی و در جریان تمرینات تیم هنرمندان، عزیزی با محسن تنابنده درگیر شد كه اطلاعات چندانی در این مورد منتشر نشد. به این ترتیب كدورت با جواد نكونام را می‌توان به منزله هت‌تریك خداداد در چنین تنش‌هایی قلمداد كرد!
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری