اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۵۹
بعد از نمایش‌های كم‌فروغ مهدی رحمتی در مسابقات رسمی و دوستانه این فصل استقلال، برخی از هواداران این تیم روی كادرفنی فشار آوردند كه باید به گلر جوان آبی‌ها هم اجازه عرضه‌اندام بدهند و حسین حسینی را به عنوان رقیب، مقابل كاپیتان علم كنند...
۱۶:۴۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از نمایش‌های كم‌فروغ مهدی رحمتی در مسابقات رسمی و دوستانه این فصل استقلال، برخی از هواداران این تیم روی كادرفنی فشار آوردند كه باید به گلر جوان آبی‌ها هم اجازه عرضه‌اندام بدهند و حسین حسینی را به عنوان رقیب، مقابل كاپیتان علم كنند. حسینی در بازی هفته اول برابر نفت تهران عملكرد نسبتا خوبی داشت اما با بخشودگی رحمتی، او از بازی دوم روی نیمكت قرار گرفت تا رحمتی در سه بازی، پنج گل دریافت كند. بعد از ناتوانی مرد شماره یك استقلال در بسته نگه داشتن دروازه این تیم مقابل پاس‌همدان، بالاخره در مسابقه با تیم دسته دومی شهرداری فومن نوبت به حسینی رسید تا درون دروازه آبی‌ها بایستد. با این وجود حسینی هم نتوانست كلین‌شیت كند تا همه یادشان برود آخرین باری كه دروازه استقلال بسته مانده، كی بوده! ممكن است حسینی گلر آینده‌داری باشد و بعدها بتواند دروازه استقلال را بیمه كند اما واقعیت آن است كه در حال حاضر نمی‌توان به طور كامل روی او حساب كرد. حسینی سال گذشته گلر شماره یك ملوان بود كه این تیم در نهایت به لیگ یك سقوط كرد.

پس چرا قهرمان نشدند؟
به طور كلی ماجراهای ملوان پارسال، معمای خیلی پیچیده‌ای است. نوع استقبالی كه از بازیكنان این تیم در بازار نقل‌وانتقالات به عمل آمد، طوری بود كه انگار قوها قهرمان لیگ پانزدهم شده‌اند! حسین حسینی به استقلال برگشته و با وجود حضور گلری در اندازه‌های مهدی رحمتی، باز برخی هواداران برای رسیدن بازی به او منصوریان را تحت فشار قرار داده‌اند. حسین ماهینی بعد از پایان خدمت سربازی‌اش به پرسپولیس برگشته و فعلا صددرصد دقایق ممكن را برای این تیم بازی كرده است. سرخ‌ها تازه صادق محرمی را هم گرفته‌اند و اصلا به دلیل حضور اوست كه برانكو تمایل چندانی به بازگرداندن رامین رضاییان ندارد! عزت پورقاز هم راهی تیم مدافع عنوان قهرمانی یعنی استقلال‌خوزستان شده و البته زوج او یعنی كنعانی‌زادگان هم با قرارداد میلیاردی به استقلال تهران پیوسته است. جالب اینكه پژمان نوری و مازیار زارع هم بعد از عدم علاقه محمد مایلی‌كهن به ادامه حضورشان در ملوان، با قراردادهای قابل توجهی راهی خونه‌به‌خونه بابل شده‌اند و قرار است برای متمول‌ترین تیم لیگ یك توپ بزنند! اگر واقعا ملوانی‌ها چنین بازیكنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داشتند، مشخص نیست چرا در پایان فصل به دسته اول سقوط كردند؟
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری