اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۳۱۰
هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش به اندازه کل تیم های لیگ موقعیت گل ساخته است.
۱۶:۰۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

سینا عشوری در گفت و گویی درباره شرایط تیم تراکتورسازی، اتفاقات حاشیه ای در آبادان، شرایط خودش و بازی با پیکان صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


به اندازه کل تیم ها، موقعیت می سازیم


شرایط خوبی بر تراکتورسازی حاکم است. در دو بازی اخیر عملکردمان خوب بود و موقعیت های گل زیادی را به دست آوردیم. اینقدر که ما در این بازی موقعیت گل داشتیم، کل تیم ها با هم نتوانستند فرصت به دست آورند. اینکه موقعیت گل زیاد می سازیم یک پوئن مثبت است که هر تیمی نمی تواند انجام دهد اما از این فرصت ها استفاده نمی کنیم.


باید جبران کنیم


اگر توپ هایمان به گل تبدیل می شد، الان با 6 امتیاز صدر جدول رده بندی لیگ بودیم. متاسفانه شرایط اینطور رقم خورده اما باید جبران کنیم و خیلی زود به شرایط ایده آل برسیم. قطعا هدفمان این است که با بردهای آینده هواداران را خوشحال کنیم.


دوران پرتاب آجر به سر آمده است


در آبادان اتفاقاتی افتاد که واقعا جای تاسف دارد. هواداران تیم نفت مدام سنگ پرانی می کردند؛ من نمی دانم پاره آجر را چطور به ورزشگاه آورده بودند! متاسفانه دوران این رفتارها به سر آمده است. یکی از این پاره آجر ها به پشت نیمکت ما برخورد کرد و طلق نیمکت شکست. آب معدنی پرتاب کردند، به امیر قلعه نویی توهین و فحاشی کردند. این رفتارها اوج بی فرهنگی است و واقعا متاسفم هستم.


خدا رحم کرد


آبادان در اولین میزبانی در لیگ برتر نمره قبولی نگرفت. آنها به ما بی احترامی زیادی انجام دادند. یک نارنجک پرتاب کردند که جلوی من منفجر شد و تکه سنگش به کتف گروسیان خورد. واقعا خدا رحم کرد که بلایی سرمان نیامد. امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.


با نظر قلعه نویی، بازی می کنم


من چند روزی است مصدومیتم بهبود یافته است. مقابل نفت آبادان اما از نظر بدنی آماده نبودم و با نظر کادرفنی بازی نکردم. اکنون شرایط خوبی دارم و اگر امیرخان صلاح بداند، می توانم مقابل پیکان بازی کنم.


اولین 3 امتیاز را می خواهیم


پیکان تیم باتجربه ای است. قطعا بازی سختی مقابل این تیم داریم. آنها دو تساوی به دست آوردند ومی خواهند در تبریز پیروز شوند ولی ما نیز باید جبران کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران اولین 3 امتیاز را مال خود کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین