اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۶۰۳

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند
سرمربی مس کرمان معتقد است ساختار خاصی در باشگاه‌های زیرمجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران دیده نمی‌شود و همین مسئله باعث ایجاد مشکلات مختلف در این باشگاه‌ها خواهد شد.
۱۴:۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

اکبر محمدی درباره وضعیت تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: همه از شرایط و مشکلات مس مطلع هستند. این تیم پس از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشت، اما در این رقابت‌ها ماندنی نشد و سقوط کرد. رویکرد سکانداران باشگاه این بود که مس به لیگ برتر صعود کند، اما برنامه‌ریزی مناسبی انجام نشد و مشکلات زیادی به وجود آمد.

آرامش تا حدودی بر باشگاه حاکم شده است
وی با بیان اینکه قانون سقف بودجه باعث شد مس در پُست‌های مختلف به تعادل کامل نرسد، تصریح کرد: از هفته هفتم که مس در رده‌های انتهایی جدول بود، با اشکالات مختلف دست و پنجه نرم کردیم و خواستیم بازیکنان را به آرامش برسانیم. کم‌کم به ثبات رسیدیم و آرامش با مدیریت جدید تا حدی بر باشگاه حاکم شد. با توجه به محدودیت‌های موجود، برای جذب بازیکنانی اقدام کردیم که آنها را به خدمت گرفتیم. به نقطه موردنظرمان رسیده‌ایم، اما هنوز جا برای بهتر شدن داریم.

شخصیتِ از دست رفته مس کرمان را احیا کردیم
سرمربی مس کرمان با دفاع از عملکرد خود در جمع نارنجی‌پوشان بیان کرد: از زمان حضور من در مس، 21 بازی داشتیم که توانستیم شخصیتِ از دست رفته تیم را احیا کنیم. مس در هفت هفته نخست چهار شکست داشت که سه باخت در کرمان بود. با این حال طی 21 مسابقه سه شکست تجربه کردیم که هیچ‌کدام در خانه خودمان نبود. تلاش کردیم دروازه خودمان را روی رقبا ببندیم و در کنار فجر سپاسی، بهترین خط دفاعی لیگ یک را در اختیار داریم.

ساختار آنچنانی در باشگاه‌های مس دیده نمی‌شود
محمدی در مورد شرایط مس کرمان با مدیرعاملی محمدرضا کافی تصریح کرد: کافی از مدیران شناخته‌شده مجموعه مس است. مشکلاتی که پیش روی مدیریت باشگاه‌های مس قرار دارد، متعلق به ماه‌های گذشته نیست. سال‌هاست برخی مسائل در تیم‌های مس حل نشده و از لحاظ تشکیلاتی، ساختار آنچنانی در هیچ‌کدام از باشگاه‌های مس ایران وجود ندارد؛ از رأس هرم مدیریتی تا پرسنلی که در رده‌های پایین هستند. مشکلات جزئی در این باشگاه‌ها به چشم می‌خورد که باید حل شود.

لیگ دسته اول فوتبال , تیم فوتبال مس کرمان ,

کم‌لطفی‌ها با رویکرد سهم‌خواهی باعث بروز حاشیه برای مس کرمان شد
وی با اشاره به وضعیت مالی باشگاه‌های زیرمجموعه شرکت صنایع ملی مس ایران خاطرنشان کرد: شرکت ملی مس هر سال هزینه می‌کند، اما چرا این‌همه مشکل پیش روی مس کرمان و مس رفسنجان است؟ به این دلیل که زیرساخت لازم وجود نداشته است. شرایط باشگاه نسبتاً عادی است و از هواداران واقعی مس کرمان تشکر می‌کنم که از تیم ما حمایت کرده‌اند. کم‌لطفی برخی‌ها که با رویکرد منفعت‌طلبی و سهم‌خواهی است، باعث شد تیم دچار حاشیه شود.

باید چادرملو را شکست می‌دادیم
سرمربی مس کرمان درباره حذف شاگردانش از جام حذفی به دنبال شکست مقابل چادرملوی اردکان  گفت: باید چادرملو را می‌بردیم و برای تحقق این هدف برنامه داشتیم. مس سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و باید از این امانت مراقبت کنیم. چادرملو از ابتدای امسال صدرنشین بوده و هنوز در جمع سه تیم نخست جدول لیگ یک قرار دارد. تیمی که فولاد را در اهواز برده، قابل احترام است. ما بر چادرملو مسلط بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم.

در دقیقه‌ای گل خوردیم که فرصت جبران نداشتیم
محمدی با اشاره به اینکه چادرملو گل تساوی را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند، اظهار داشت: با این حال نتوانستیم بازی را در لحظات پایانی به نفع خودمان به پایان برسانیم و گل خوردیم. در دقیقه‌ای گل خوردیم که نمی‌شد آن را جبران کرد. این شرایط مختص ما نبود و تیم‌های زیادی بودند که در دقایق تلف شده گل خوردند. البته ایرادی به جوانان مس نمی‌گیرم و امیدوارم آنها از چنین دیدارهایی درس بگیرند.

شرایط از لحاظ پرداختی چندان راضی‌کننده نیست
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد اعضای تیم مس کرمان در موعد مقرر به آنها پرداخت می‌شود یا خیر، تصریح کرد: شرایط از این لحاظ چندان راضی‌کننده نیست. باشگاه مس همیشه در این مقطع از سال شرایط بهتری از لحاظ قراردادی داشت. با این حال مسئولان باشگاه مس بخشی از قرارداد اعضای تیم‌های زیرمجموعه مس کرمان را پرداخت کرده‌اند و امیدوارم این اتفاق برای تیم فوتبال هم بیفتد تا بچه‌ها دغدغه مسائل مالی نداشته باشند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین