اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۲۴۴
پیشکسوت داوری فوتبال ایران اعلام کرد داوری های لیگ برتر در دو هفته گذشته چندان خوب نبوده است.
۱۱:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

محمد فنایی درباره عملکرد داوران فوتبال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: باید اعتراف کنم که تاکنون داوری‌های خوبی در لیگ برتر ندیدیم و شاهد ارتقای سطح داوران نبودیم. این موضوع دلیل هم دارد؛ این‌که داوران ما آموزش نمی‌بینند، شرایط ایده‌آلی برای آنها وجود ندارد و نمی‌توانند جواب این همه انتظار را بدهند.


او ادامه داد: همواره عقیده داشته‌ام که تیم‌ها به همان اندازه که از داوری ضرر می‌کنند،‌ سود هم می‌برند. پس این موضوع در فوتبال طبیعی است و افراد اشتباه می‌کنند. ما نمی‌توانیم تمام تقصیرها را گردن داوران بیندازیم و از آنها بخواهیم که همواره درست سوت بزنند و عالی عمل کنند اما فدراسیون و کمیته داوران برای بهبود این وضع می‌توانند کارهایی انجام دهند. بحث آموزش و تجهیز امکانات یکی از نکاتی است که می‌تواند سطح داوران ما را از این‌که هست، بالاتر هم ببرد.


داور بازنشسته فوتبال در پایان افزود: اشتباهات داوری درهمه جای دنیا وجود دارد. فوتبال ما اکنون همسطح داوری‌مان است و شاید می‌توانم بگویم که داوری از فوتبال جلوتر است. اکنون ما یک تیم داوری داریم که به المپیک می‌رود. تمام این مسائل برای داوری کشور اعتبار است اما اگر سیستم مدیریتی ما هماهنگ‌تر باشد، اتفاقات بهتری هم رخ می‌دهد. همواره نگرانی از ثبات مدیریتی درکمیته داوران به چشم خورده است. ما چون نمی‌توانیم وسایل مورد نیاز داوران را تهیه کنیم، درهماهنگی میان داوران هم به مشکل می‌خوریم. با این وجود باید به داوران اعتماد و از آنها حمایت کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
فنایی دروغگوست.چون در تلویزیون عملا ازکار انها تمجید می کند
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین