اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۱۹۰
آقای خاص در صورتی که پل پوگبا را برای منچستریونایتد استخدام نکند،‌به سراغ یک بازیکن دیگر از جمع «خروس‌های آبی»‌خواهد رفت.
۱۰:۲۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهای گذشته با اخباری که در سطح رسانه‌های اروپا انتشار یافت، برای همه مشخص شد ژوزه مورینیو، سرمربی جدید و پرتغالی منچستریونایتد به جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس چقدر علاقمند است.

اما با حرف‌های که مینو رایولا در مصاحبه با روزنامه دیلی میل بر زبان آورد، این نکته نیز مشخص شد که با توجه به دشواری‌هایی که بر سر راه انتقال این بازیکن تکنیکی فرانسه به اولدترافورد وجود دارد و این بازیکن با یووه قرارداد دارد، چنین انتقالی قطعی به نظر نمی‌رسد.

البته بعد از آنکه نشریه انگلیسی اظهارات مدیر برنامه بازیکن بیانکونری را منتشر کرد، برخی از تحلیل‌گران آن را تاکتیکی برای افزایش رقم ترانسفر این بازیکن قلمداد کردند.

با این حال همچنان احتمال منتفی شدن چنین نقل و انتقالی وجود دارد و اکنون صحبت بر سر این است که اگر مورینیو به خواسته‌اش نرسد،‌ چه بازیکنی را به عنوان گزینه بعدی در نظر خواهد گرفت؟

به این پرسش منابع نزدیک به من‌یونایتد پاسخ گفته و عنوان کردند یک عضو دیگر خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) گزینه آلترناتیو آقای خاص خواهد شد.

برهمین اساس مورینیو، «موسی سیسکو، بازیکن تحت قرارداد نیوکاسل یونایتد را گزینه خرید خواهد کرد.

ظاهرا سیسکو در مسابقات یورو 2016 به خصوص بازی نهایی مقابل پرتغال، آنقدر خوب عمل کرده که نظر مسئول فنی یونایتدها را به خود جلب کرده است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین