اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۸۴
لوسيانو پريرا كه يك فصل ديگر با سپاهان قرارداد دارد و پيشنهادهاي خوبي از چند تيم ليگ برتري دارد اولويت اولش را ماندن در اصفهان مي‌داند و منتظر است تا در گفت‌وگويي با مديران باشگاه براي آينده‌اش و اينكه در جمع زردپوشان مي‌ماند يا نه تصميم‌گيري كند.
۰۹:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-لوسيانو پريرا كه يك فصل ديگر با سپاهان قرارداد دارد و پيشنهادهاي خوبي از چند تيم ليگ برتري دارد اولويت اولش را ماندن در اصفهان مي‌داند و منتظر است تا در گفت‌وگويي با مديران باشگاه براي آينده‌اش و اينكه در جمع زردپوشان مي‌ماند يا نه تصميم‌گيري كند. در مورد مسايل مالي و استيماچ كه گفته مي‌شد بخش عمده‌اي از ناكامي‌هاي سپاهان به آنها بستگي دارد نمي‌خواهد صحبتي كند اما در مورد ويسي مي‌گويد حتما مربي خوبي است كه استقلال صنعتي را قهرمان كرده و او مي‌تواند سپاهان را موفق كند.

از فصل بدي كه سپاهان سپري كرد بگو؟

شرايط امسال به نحوي پيش نرفت كه مثل فصل‌هاي قبل نتيجه بگيريم. در اين زمينه عوامل زيادي دخيل بود كه من نمي‌خواهم در مورد آنها صحبت كنم و مهم اين بود كه نتيجه نگرفتيم.

در سپاهان ماندني هستي يا قصد رفتن داري؟

هنوز تصميم نگرفتم و بايد صحبت كنم. البته يك فصل ديگر قرارداد دارم ولي بايد ببينم وضعيت چطور مي‌شود و آيا اصلا من را مي‌خواهند يا نه و به همين خاطر بعدا تصميم مي‌گيرم.

در مورد استيماچ بگو كه خيلي‌ها مي‌گفتند ناكامي‌هاي سپاهان تقصير او بود؟

بالاخره او سرمربي ما بود و مسووليت فني داشت. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و در فوتبال حرفه‌اي به ما ياد دادند در مورد سرمربي حرف نزنيم به همين خاطر من هم دوست ندارم بيشتر از اين در مورد استيماچ حرف بزنم.

در مورد ويسي بگو و اينكه مي‌تواند سپاهان را قهرمان كند؟‌

من از نزديك شناختي از ويسي ندارم اما حتما مربي خوبي است كه توانست استقلال صنعتي را قهرمان كند و به عنوان مربي قهرمان به سپاهان آمده است. فكر مي‌كنم سپاهان هم با او موفق شود.

چرا آنقدر امسال كم فروغ بودي و پريراي فولاد نبودي؟‌

همه مي‌دانند من يك نيم فصل بازي نكردم و اين براي يك بازيكن حرفه‌اي خيلي بد است. فكر كنم از وقتي كه آمدم در سپاهان خوب بودم و به اندازه يك نيم فصل بازي كردن شرايط خوبي داشتم و از عملكردم دفاع مي‌كنم.

واقعا چرا تو و پادواني يك نيم فصل بازي نكرديد؟

همه مي‌دانند به خاطر تاريخ ثبت قرارداد بود اما به هرحال اتفاقي بود كه تمام شد و گذشت و دوست ندارم زياد در مورد آن صحبت كنم.

اوضاع مالي سپاهان چطور بود؟

قبلا اين سوال را از من كردند و اين جواب را دادم و گفتم كه هيچ‌وقت در مورد قراردادم با هر تيمي در رسانه‌ها صحبت نمي‌كنم و يك مساله بين من و باشگاه است.

پيشنهاد ديگري از تيم‌هاي ايراني داري؟‌

بله يكي، دو پيشنهاد خوب دارم اما معلوم نيست چون با سپاهان قرارداد دارم اولويت اولم با اين تيم است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری